-Ö.H 20-

17.8K 616 80
                                    

DUYURU!!!

Arkadaşlar çok çok çok özür dilerim. Biliyorsunuz üniversite sınavına hazırlanıyorum ve SON 57 GÜN.

Bu süre zarfında kendimi sınava vermek istiyorum bu yüzden bölümlere ara veriyorum. Çok düşündüm ve doğrusunun bu olduğunu anladım. Bir buçuk,iki ay sabretmenizi istemeye hakkım yok biliyorum. Sizi bölümsüz bırakmaya da hakkım yok üzgünüm 😔 ama geri dönüşüm güzel olacak kendimi affettireceğim. Boş durmayacağım bölüm atmasamda azar azar bölümler biriktireceğim.

Beni hep anlayışla karşıladığınız için çok teşekkür ederim. Bir şans verip okumaya başladığınız içinde. Bir veda değil bu geri döneceğim sezon finali gibi düşünün lütfen.

Geri döndüğümde burada olursanız bol bol hasret gideririz. Birçoğunuz bana kızdı belkide,anlayışlı davranmaya uğraşanlarda var aranızda,hiç o kadar bekleyemem diyende var, beklediğime değecek diyenlerde.

Bu zamana kadar yaptığınız her şey için teşekkür ederim. Benim için 100 oya gelmek 1000 kişinin okuması bile hayalken sizinle büyüdü bu kitap. Kendinize iyi bakın olur mu?

Merak etmeyin değecek. SÖZ VERİYORUM.❤❤❤

Medyada Pera'dan Veda Busesi ile sizi başbaşa bırakıyorum.

Özlemek güzeldir, sonunda kavuşmak varsa.

Bu bölümü esinnnozdemirr e ithaf ediyorum. Desteğin için teşekkürler.❤
___________________________________
Çarşamba günü okula gitmeyecek,rapor alacaktım. Bir yanım bu yaptığımın hiç doğru olmadığını söylesede benimde dinlenmeye ihtiyacım vardı. Bir haftalığına buradan uzaklaşmak iyi gelecekti. Terasta oturmuş bunları düşünüyordum. Bu terasın manzarasına ilk kez bu kadar dikkat ediyordum. Mardin sanki ayaklarımın altındaymış gibi bir his vermişti bana.

ÖĞRETMEN HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin