[08] Gerilim

2.6K 257 104
                                    

Gerilim

EMMA WILLIAMS•

''Emma!''

Shuri'nin sesini duymasıyla, genç kadın oturduğu yerden başını çevirip ona baktı. Shuri üstünde geometrik desenler barındıran siyah-beyaz bir elbiseyle fosforlu, göz alıcı sarı renkte bir yelek giymiş, saçlarını oluşturan örgülerini atkuyruğu şeklinde başının tepesinde toplamıştı.

''Ne yapıyorsun?''

Shuri yanına kurularak, önünde duran deftere şöyle bir baktığında Emma kalemini bulunduğu sayfanın arasını sıkıştırarak defterini hızlıca kapadı. Erik ile ilgili tuttuğu notlarını okumasını istemiyordu, bu konuyla ilgili T'Challa dışında birinden olumlu bir dönüş almayacağını daha en başında, konseydeyken sezmişti.

Shuri geçiştirmesini sezerek, merakla gözlerini kıssa da onu üstelemedi ve yüzüne yeniden bir gülümseme iliştirerek onunla sohbet etmeye başladığında Emma memnuniyetle sıcakkanlılığına karşılık verdi. Bir süre öylesine geveledikten sonra, genç kız dirseklerini önündeki masaya yerleştirerek ellerini çenesinin altında birleştirdi.

''Bugün ki planın ne? Aklında bir şeyler var mı?''

''Pek sayılmaz.''

Aslında niyeti öğlenden sonra Erik'in yanına gitmekti. Dün onu göndermesinden sonra, ilk işi ıslak kıyafetlerinden kurtulmakla sıcak bir duş almak olmuştu ve haklıydı, onunla biraz daha vakit geçirseydi nezle olacaktı ve bir süre nefes almakta sıkıntılar yaşayacaktı. Şansı yaver gitmişti ve Erik'in gösterdiği ilgi de cabasıydı.

İlgiden ziyade başka bir şey vardı aslında, tam olarak ondan hissettiği bu değildi. Onu kovuktan sonra, bu seferkinde nazik diyebileceği kadar kibar bir yolla göndermesine karşı sersemlemişti. Bu büyük bir ilerlemeydi, Erik ona yaklaşmasına izin veriyor olabilir miydi? Cevabı henüz bilemese de, karşısına tekrar çıktığında daha rahat olacağını düşünüyordu. İlk başta etrafına yaydığı karanlık aurası, üstündeki etkisini yavaşça yitiriyor gibiydi.

''Hiç gergedan görmüş müydün? Yakından?''

''Hayır.''

Belgesellerde veya çeşitli internet platformlarda bu devasa canlıları görmüş olsa da, yakından dokunmak bir kenara uzaktan canlısını dahi gördüğü olmamıştı.

''Harika! Seni götüreceğim yer çok hoşuna gidecek.''

Shuri ayağa kalkarak, peşinden gelmesini talep eder gibi istekli gözlerle yüzüne baktığında Emma boyun eğerek peşine takıldı. Oturmasıyla yukarı tırmanan keten şortunun paçalarını düzeltip düzgün durduğundan, herhangi bir yerini açığa bırakmadığından emin oldu. Yağmurun ardından hava yine eski haline geri dönmüştü, Emma da onu pişiren sıcaklığa karşı basit asker yeşili bir şortla, kırık beyaz bir tişört geçirmişti üstüne.

Buradaki insanlar gibi o da sıcaklığa karşı alışık olmak isterdi, burada bulunduğu süre boyunca kimsenin bundan yakındığını duymamıştı. Şehrin neredeyse her bölgesinde, soğutucular olsa da biraz uzaklaştığı takdirde güneş ensesinde bitmekten geri kalmıyordu.

''Gergedanlarınız mı var?''

''Evet ama Sınır Kabilesi'nin orada, biraz yolumuz var.''

''Üstlerinde parka gibi bir şeye sarınan kişilerden oluşan kabile değil mi?''

''Evet.''

''O kalın şeyin altında hiç sıcaklamıyorlar mı? Birinin bile daha üstünden çıkardığını görmedim.''

İZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin