[26] Final

2.7K 213 102
                                    

Medya; Final bölümüne sizi karşılarken ben temsili😄

Emma'yı görünce;

Emma'yı görünce;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Final

•EMMA WILLIAMS

10 ay sonra...

''Merdivene ben çıkarım.''

Erik metal merdiveni açarak, tavanı boyamak için basamakları tırmanırken Emma boya kutusuyla fırçayı onun yanına taşındı. New Jersey'in Princeton şehrinde, oldukça sevimli iki odalı küçük bir evi bir ay önce satın almıştı. Staj yaptığı işlerle kenarda biriktirdiği parası ve birazda amcasının desteğiyle evi alabilmişti.

Ev çok güzeldi, ufaktı ama modern bir şekilde dizayn edilmişti. İçindeki çoğu eşya katlanabilir şekilde tasarlanmıştı, bu sayede sanki evin içi genişmiş gibi bir illüzyon yaratıyordu ve geniş camlarla, açık renk duvarlar sayesinde insanın içi aydınlanıyordu. Princeton, New York'a bir, trafiğin gidişatına göre iki saatlik uzaklıktaydı. Amcasına bir bakıma hala yakın sayılırdı, bu da iletişimlerinin fazla kopmamasını sağlıyordu. Her ikisi açısından da Princeton güzel bir seçim olmuştu.

''Orada rahat mısın?''

Boyaya batırdığı rulo fırçayı Erik'e uzatırken, Erik nereden başlaması gerektiğini kestirmeye çalışır gibi gözleri tavandaydı.

''Evet.'' Bakışlarını tavandan ayırmadan uzanıp elindekini aldı. ''Sen keyfine bakabilirsin.''

Emma sözlerine sırıtarak, kendi köşesine çekildi ve kaldığı yerden devam etmek için fırçayı boya kutusuna batırdı. Princeton Üniversitesi yaptığı başvuruyu kabul etmişti, sınavda elde ettiği başarı sayesinde üstüne bir de burs kazanmıştı. Eğitim masrafları için çok az para ödemesi gerekecekti, bu da onun adına harika bir gelişmeydi. Akademik takvime göre okul eylülün onunda açılacaktı, yaklaşık olarak iki haftası vardı. Bu da yeni evini gurur duyabileceği bir düzeyde toparlayabilmesi ve gerekli hazırlıkları yapabilmesi için makul bir süreydi.

Şampanya rengindeki boyayla duvarı boyarken tiner kokusu burnuna çarptı. Bir saattir yatak odası olarak planladığı odayı Erik'le birlikte boyamaktaydı ve çok şükür ki, geriye bulunduğu yerdeki duvarla tavan kalmıştı. Tiner kokusu katlanılacak gibi değildi.

Arka planda çalan Khalid-OTW'yi dinlerken, müzikle beraber bir an önce duvarı bitirmeye koyuldu. Kendisi hakkındaki gelişmeler bir yana, Erik içinde her şey rayına oturmuştu. Aldığı haberlere göre Ramonda'yla dahi arasında bir iletişim kurulmuştu ve sadece onunla değil, genel olarak çevresiyle yaşadığı iletişim kopukluğunu düzeltmeye de başlamıştı.

İnsanlar ona korkuyla değil, saygıyla yaklaşıyordu özellikle anlattıklarına bakılırsa, Okoye'yle 'arkadaş' sıfatını yakıştırabileceği kadar bir samimiyet kurabilmişti. Wakanda'nın güvenliğini korumak için birbirleriyle sıkı bir iletişim halindeydiler ve Emma kat ettiği mesafeyi her seferinde biraz daha ileri taşımasına şahit olabildiği için çok mutluydu. Cesaretine ve gösterdiği azme hayrandı.

İZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin