Sabah hazırlanıp evden çıktım. Arabaya binip okula yol aldım. Yolda trafiğe takılmadan okula gelmiştim. Park edip dışarı çıktığımda gözüm fakülte binalarına takıldı. Bu üniversiteye sırf Aybars burada diye kayıt olmuştum. Üç yıl önce bu özel üniversiteyi yüzde yüz burslu olarak kazanıp buraya gelmişti. Ben ise bu sene özel yetenek sınavını geçtikten sonra para verip konservatuvara kayıt olmuştum. Arkadaşlarım da durur mu, onlar da buraya gelmişti.
Kendi fakülteme doğru giderken Can karşıdan koşarak ve adımı bağırarak yanıma geldi.
"Alya!"
Hiç yürümeyi kesmedim. O da yanımda yürüyüp konuşuyordu.
"Konser bu cumartesi, biliyorsun değil mi?"
"Tabi tabi, biliyorum. Ben seni ararım sen de alırsın."
"Tamam öyleyse, görüşürüz."
Fakültenin içine çoktan girmiştik. Can bana el sallayıp gittiğinde birkaç gözler hala üzerimdeydi. Can o kadar bağıra bağıra konuşmuştu ki insanların dikkatini çekmiştik.
Tiyatro bölümüne giderken telefonumdan mesaj sesi geldi. Durdum ve çantamdan telefonu aldım. Mesaj Aybars'tandı. Bilinmeyenin hala mesaj atmaması şaşırtmıştı.
Aybars: Alya, parti bu cumartesi. Bilgin olsun.
Bu cumartesi?
Can ve Aybars anlaşmışlar mıydı ya?
İkisi de haftaya derken aynı gün olacağını hiç düşünmemiştim. Ne yapacaktım şimdi ben? Can'la birlikte konsere mi gidecektim yoksa Aybars'la partiye mi?
Can'la ilk konsere gidişimiz değil ama Aybars'la ilk defa ikimizin gideceği bir yer olacaktı. Eskiden hep onun ailesi ve babamla bir şeyler yapardık.
Doğru düzgün baş başa hiç kalmamıştık. Onunla vakit geçirmek istiyorum.Can'ı boşver, Aybars'la gideceğim.
Aybars'a cevap yazdım.
"Hiç sorun değil, cumartesi görüşmek üzere."
Gözüm telefonun takvim kısmına takıldı. Bugün çarşambaydı ve üç gün kalmıştı. Heyecan tüm vücuduma yayılırken derin nefes aldım. Tiyatro sahnesine girdiğimde bugün, oynanacak bir piyes üzerinde çalışacaktık. Birinci sınıfların gösterisi gibi bir şey olacakmış.
Kulise gidip hazırlanmaya başladım. Etrafta herkes koşuştururken ben aynanın karşısına oturup ilk önce rolüme göre makyajımı yaptırmaya koyuldum. Pelin bana rimel sürerken konuştu.
"Nasılsın Instagram fenomeni?"Güldüm.
"Öyle deme bana ya. İyiyim Pelin sen?""Ben de iyiyim."
Makyaj bittiğinde aynadan bana baktı.
"Güzel oldun.""Teşekkürler."
Pelin başka birine makyaj yapmaya giderken bana yine mesaj gelmişti.
Bilinmeyen numara: Bol şans!
Alya: :))
Alya: Teşekkür ederim
İçerden Ferit'in sesi duyuldu.
"Hadi arkadaşlar! Prova başlamak üzere."Alya: Gitmem gerekiyor
Alya: Yazışırız mxbjdjxkkskz
Bilinmeyen numara: Yazışırız
Telefonumu çantama koyup sandalyeden kalktım. Diğerlerini takip edip sahneye çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzgünüm, Seni Seviyorum ||Texting
Short StoryBilinmeyen numara: Sevmek mi sevilmek mi? Alya: Sevmek Alya: Çünkü sevmek benim elimde Bilinmeyen numara: Peki sevdiğin kişinin seni sevmesi elinde olsaydı kim seni sevsin isterdin? Annem... Alya: Tuzak sorular :) Alya: Pas Alya: Senin elinde olsayd...