Beğenenler iam.alya ve 1,280 kişi 10 yorum
@basımdumanlı Ben, Güneş ve o...
+10 O @iam.alya değil mi???!!
*****
"Tunç'un bilinmeyen olduğunu nasıl anladın?" diye sordu merakla.
Arabanın içindeydik ve eve gidiyorduk. Kendisinden üçüncü şahıs olarak bahsetmesi güldürdü beni.
"Sanırım hissettim."
"Nasıl?"
"Bilinmeyen tam da Tunç gibi olabilirdi."
"Biraz daha açık konuşur musun?"
"Yılbaşında sana pek yüz vermiyordum değil mi? Senin bilinmeyen olup olamayacağın üzerine düşünüyordum. Ve ne zaman sana mesaj atsam sen arkanı dönüp telefonuna bakıyordun. E bu benim dikkatimden kaçmadı tabi." Güldüm, güldü.
"Sonra?" diye sordu merakla.
"Sonra, ertesi gün kafede seni gördüm ve daha önce de kafede görüp görmediğim üzerine düşündüm. Fakat bir türlü hatırlamıyordum. Beni kafeye çağırdığın gün daha önce mutlaka o kafede seni gördüğümü hatırladım. Yani kafeye geldiğimde neredeyse bilinmeyenin Tunç olduğunu biliyordum."
Soluklanmak için durduğumda hevesle
"Hadi, devam et." dedi."Hastanede seni bitkinin arkasında görünce de bilinmeyenin sen olduğuna emin oldum."
"Vay, sonunda gözün açılmış." dedi gülerek ve iğneleyici ses tonu sinirimi bozdu.
Bir şey demeden onun Instagram sayfasında gezinmeye devam ettim. Son attığı -benim asla atmasını istemediğim- fotoya gelen yorumlara cevap yazmamak için kendimi zor tutuyorum. Hem o bin küsür insan neden benim sevgilimi beğenir?
"Tunç?"
"Hm?"
"Senin ne ara 10k takipçin oldu ya?"
"Gelen her istekleri kabul ediyorum."
Gayet rahat söylediği cümleye karşı sinirle konuştum.
"Ama ben her teklifi kabul et diye mi gizli yaptırdım hesabını?"
"Ya sen o zamandan beri beni kıskanıyor musun?"
Ponçik çıkan sesine kanma Alya.
"Konuyu değiştirme."
Derin nefes verdi. "E ama senin takipçi sayın almış başını gidiyor, ben bir şey diyor muyum?"
Haklı.
"Tamam ya, şey eve geldik mi?"
Işıkların izin verdiği kadar etrafa bakmaya başladım."Geldik sayılır."
Bundan sonra konuşmadık. Eve bıraktığında ise iyi geceler dileyip ayrıldık.
*******
Ertesi gün...
Beğenenler @basımdumanlı ve 17,548 kişi 590 yorum
iam.alya Galata, Galata
@başımdumanlı Galata'ya çıktık artık evlenmeli miyiz sence?
@iam.alya @başımdumanlı Bilmem jsnxndnxjx
@alyabasimdumanliship Eveeetttt!!
@emrecannn Lan olum yavaş gelin ya daha adını bilmiyoruz dumanlı @başımdumanlı
@başımdumanlı @emrecann Tunç adım kardeşim
@emrecannn @başımdumanlı Bana ne
########
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzgünüm, Seni Seviyorum ||Texting
Short StoryBilinmeyen numara: Sevmek mi sevilmek mi? Alya: Sevmek Alya: Çünkü sevmek benim elimde Bilinmeyen numara: Peki sevdiğin kişinin seni sevmesi elinde olsaydı kim seni sevsin isterdin? Annem... Alya: Tuzak sorular :) Alya: Pas Alya: Senin elinde olsayd...