-Otuz iki-

15.9K 976 155
                                    

Arkama döndüğümde gördüğüm şeyle şok oldum. iki tane pamuk şeker paketi ağacın dallarına bantlanmıştı. Birinde küçük not kağıdı vardı. Okumak için yaklaştım.

"Pamuk şekerler ağızda hemen erir ya, bu kötü günler de elbet bir gün eriyip gidecek, söz."

Sözleri o kadar kalbime dokunmuştu ki gülümsedim. Onun kim olduğunu bilmiyor, tanımıyordum. Buna rağmen söyledikleri beni etkiliyordu. İyi biri olduğunu biliyordum, bir de beni sevdiğini...

Gün içinde onun neler yaptığını merak ediyordum. Aniden geliyordu aklıma. Peki neden Aybars'ı o kadar sık düşünmüyordum? Neden gözlerimi kapattığımda o belirmiyor da bilinmeyeni hayal ediyorum?

Yoksa... Aybars'a duyduğum şeyler aşk değil mi?

Hayır, bu olamaz. Olmamalı.

Birkaç gün sonra

Sınavlar başladığından istemeye istemeye okula gittim. Kimseye görünmeden gidip gelmeyi planlarken okula adımımı attığım an etrafım sarıldı.
Geçmiş olsunlar havada uçuştuğunda "Sağ olun." diyerek ayrılmaya çalıştım ama bu kez de ne olduğu soruldu. Bir şey demeden kalabalığı yarıp fakülte binasına doğru yürüdüm. Hala beni yalnız bırakmayan kesim peşimden geldiğinde onlara dönüp "Lütfen, ailevi bir mesele ve anlatmak istemiyorum." dediğimde ancak dağılmışlardı. Cidden şu tanınma, bu kez işime gelmemişti.

Sınav kağıdını doldurup -ki sadece üç soru falan yapmıştım- erkenden sınav yerini terk ettim. Dış kapıya doğru yürürken arkamdan bana seslenildi. Tiyatro oyunumuzu yöneten asistanlardan biriydi. Yanıma geldi.
"Alya, seni görmek ne güzel." dedi iğneleyici tavırla.

"Kusura bakmayın hocam. Gelemedim derslere."

"Evet, neden gelmedin?"

"Annemin sağlık ile ilgili bir problemi var, onunla ilgileniyorum."

"Bilmiyordum, geçmiş olsun."

"Teşekkürler."

"Ben de diyecektim ki senin rolünü verdiğimiz kişi ayağını kırmış dün, talihsizlik. Seninle devam edelim diyoruz çünkü bir aydan az kaldı ve başka biriyle çalışmak için vakit yok. Ne dersin?"

Bu haber beni mutlu etmişti. Tabi kıza üzülmüştüm ama ne yalan söyleyeyim daha fazla mutlu olmuştum.

"Çok sevinirim hocam. Ben de bu rolü kaybettiğim için üzülmüştüm."

"O halde hayırlı olsun. Yarın senin kaldığın yerden başlarız. Zaten az bir şey kaldı, yetişiriz."

"Tamam hocam, teşekkürler."

Ağzım kulaklarımda bahçeye çıktım. Annemin durumu iyiye gidiyordu. Saçlarının dökülmesinden başka olumsuz bir şey yoktu. Birkaç gün sonra tamamen saçsız olacaktı ama fazla üzülmüyorduk çünkü kanseri yendiğinde tekrar çıkacaktı. Yine de ilk zaman kötüydü işte. Ece ise tutturmuş ben de saçlarımı keseceğim diye, zor ikna ettik.

Arabaya binip hastaneye yol alırken mesaj geldi.

Bilinmeyen numara: Sizi mutlu görmek mesut etti beni

Alya: Sizi neden mesut ediyor? Ne münasebet

Bilinmeyen numara: Sizi sevdiğimden sanırım

Bir cevap vermeyip hastaneye ulaştığımda arabayı park ettim. Arabadan inmeden cevap yazdım.

Alya: Bana seninle ilgili fiziksel bir şey söylesene

Bilinmeyen numara: Ne gibi?

Alya: Göz rengin, ten rengin?

Alya: Bunun gibi

Bilinmeyen numara: Gözlük kullanıyorum

Alya: Vay, bayağı spesifik oldu

Bilinmeyen numara: :)))

Alya: Artık etrafımda olan bütün gözlüklü erkeklere daha dikkatli olacağım sağ ol ;))

Bilinmeyen numara: Yalnız erkeğim demedim

Alya: Büyük göz devirdim

Bilinmeyen numara: Sjsnxncjfjdjcncjdmd

Alya: Gülme

Bilinmeyen numara: Gülmedim

Alya: Neden random attın o halde?

Bilinmeyen numara: Alışkanlık

Alya: Yalan sosyal medya konuşmalarımıza hoş geldin :))

Bilinmeyen numara: Hoş bulmadım

Alya: Neden?

Bilinmeyen numara: Bana göre değil

Bilinmeyen numara: Seninle ilgili zilyon tane mesaj geliyor

Bilinmeyen numara: Bıktım

Alya: Haklısın hdjxnxdnjdnxdkkd

Bilinmeyen numara: Senden bıkmadım ha, yanlış anlaşılmasın

Bilinmeyen numara: Senden bıkmam için herhalde ölmüş olmam gerekiyor

Öyle şeyler söylüyor ki çoğu zaman kalbim hızlı atıyor. İlk başlar evet, hiçbir şey hissetmiyordum ama şu an da olduğu gibi kalbimi hızlandırıyordu. Neden oluyordu?

Alya: Gitmem gerekiyor sonra konuşuruz

Bilinmeyen numara: Konuşuruz

Instagram'a girip galeride kalan eski bir fotoğrafı paylaştım.

Instagram'a girip galeride kalan eski bir fotoğrafı paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

20,345 beğeni 1890 yorum

iam.alya Bir yaprağım, sürekli savrulan...

Bunu paylaştıktan birkaç dakika sonra Bilinmeyen de bir şey paylaştı.

Bunu paylaştıktan birkaç dakika sonra Bilinmeyen de bir şey paylaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1367 beğeni (yorum kapalı)

başımdumanlı Bir aptalım, tekrar tekrar aşık olan...

Kalbim yine hızlandı.

Üzgünüm, Seni Seviyorum ||TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin