Bomba bölüm oldu hadiii okumaya...
********
Eve gitmeyi istemediğimden arabayla şehri turladım. Yanlış bir şey mi yaptım acaba diye düşünüyorum. Yanlışlıkla birilerinin kalbini kırdım da onlar da benim kalbimin kırılması için beddua etmiş sanki.
Özür dilerim... Kalbini kırdığım herkesten. Lütfen bir kez gerçekten mutlu olmak istiyorum. Yalandan gülmek istemiyorum artık. Mutlu olamaz mıyım ben?
Fark etmeden eve giden yola saptığımda küfür ettim. İstemeyerek evin önüne geldiğimde ışıklar yanmıyordu. Babam gelmese bugün keşke. Ona olanları söylemek istemiyordum çünkü onun da canı yanacaktı. Arabayı garaja koyup eve girdiğimde direkt odama çıktım. Balkona zor bela attım kendimi. Balkonun demirlerine tutunup yukarı baktım. Ay hilal şeklindeydi. Yıldızlar ve Ay'ın ışığı birazcık aydınlatmıştı gökyüzünü. Sonra başımı yere çevirdim. Karşıdaki Aybars'ların evindeki ışık vuruyordu çimenlere. Aybars'ı düşündüm. Ben ne zaman annemi özlesem sessizleşirdim. O da anlardı annemi özlediğimi, elini omzuma koyup "Üzülme, gelecek. Söz." derdi. Sözünü tutamadın Aybars. Biraz daha eğildim aşağıya doğru.
Telefonum art arda titredi. Doğruldum ve çıkarıp mesajlara baktım.
Bilinmeyen numara: Aklından bile geçirme!
Bilinmeyen numara: Olmaz Alya
Bilinmeyen numara: Bensiz gidemezsin bir yere
Bilinmeyen numara: İzin vermem!
Alya: Nereye gidiyorum ya?
Alya: Sakin
Alya: Bir yere gittiğim yok
Alya: Aksine beklediğim biri var
Alya: O gelmeden bir yere gitmem
Bilinmeyen numara: Gitme canım, nereye gidiyorsun?
Alya: Sen dedin ya bensiz gidemezsin diye
Bilinmeyen numara: Şey ben yanlış anladım herhalde
Bilinmeyen numara: Sen devam et
Alya: İntihar edeceğimi düşündün değil mi?
Alya: Korkma öyle bir şey yok
Alya: O gün ilk defa görünce annemi aklıma unuttum sandığım eski günler geldi birdenbire. Ben de dayanamadım sanırım.
Bilinmeyen numara: Sen güçlüsün Alya
Bilinmeyen numara: Ne gelirse gelsin
Bilinmeyen numara: Atlatırsın
Bilinmeyen numara: Hem ben hep arkanda olacağım
Alya: Arkamda?
Bilinmeyen numara: Evet arkanda
Bilinmeyen numara: Senin arkanı kollayacağım. Kimse senin canını yakamaz. İzin vermem.
Alya: Gizli mi kalacaksın hep?
Bilinmeyen numara: Eğer böyle gerekiyorsa evet
Bilinmeyen numara: Ben senin gizli şövalyen olacam :)))
Alya: Peki bir gün bıkarsan benden?
Bilinmeyen numara: Bıkmam ki
Alya: Artık sevmezsen beni?
Bilinmeyen numara: Severim ömrüm boyunca
Alya: Başka biri karşına çıkarsa?
Bilinmeyen numara: Bakmam
Alya: Bıkacaksın bilinmeyen. Sonunda vazgeçeceksin. Hatta başka biri de çıkacak karşına. Onu seveceksin. Böyle olmalı...
Bilinmeyen numara: Böyle olmasını isteyen kim?
Bilinmeyen numara: Ben halimden memnunum.
Bilinmeyen numara: Hani sözde arkadaşlarına söyleyemediklerini bana söylüyorsun ya ben de sana söylüyorum işte
Bilinmeyen numara: İlk ve tek arkadaşıma
Bilinmeyen numara: Kedilerden uzak durursun çünkü küçükken annenin sana aldığı ama ertesi gün evden kaçan kedi gelir aklına. Bu yüzden tüm kedilerin senden kaçtığına inanıyorsun. İlk mesaj attığım gün kediden kaçmıştın ve ağlamıştın.
Bilinmeyen numara: Turuncudan nefret edersin. Çünkü anneni en son gördüğünde üstünde turuncu bir ceket vardı.
Bilinmeyen numara: Hatta bu yüzden Güneş'ten de nefret edersin. Alerjin olduğunu daha önce söylemiştim.
Bilinmeyen numara: Onun yerine Ay'ı seversin. Siyahı, karanlığı...
Bilinmeyen numara: Yüzünde taşıdığın maskeyi göremez kimse. Bazen görsünler istersin. Anlasınlar seni. Ama sağlam takmıştın be maskeyi. Kimse anlamadı.
Bilinmeyen numara: İlerde çocuk yurdu açmak istiyorsun, her şeyiyle de ilgilenmek. Hatta evlatlık edinmek de istiyorsun. Çünkü annesizliği biliyorsun.
Bilinmeyen numara: Doğum günlerini kutlamıyorsun. Her yıl o gün hediyeler alıp sokaktaki çocuklara dağıtıyorsun.
Bilinmeyen numara: Reenkarnasyona inanıyorsun
Bilinmeyen numara: Sonraki hayatında kuş olup özgürce gökyüzünde uçmak istiyorsun.
Bilinmeyen numara: Hayliyla en sevdiğin hayvan kuş.
Bilinmeyen numara: En sevdiğin yemek makarnanın her çeşidi ve pirinç pilavı
Bilinmeyen numara: Yazı sevmezsin. Kışın balkonda üşüyerek oturmayı seversin.
Bilinmeyen numara: Ha bir de Aybars'ı seversin.
Bilinmeyen numara: Çünkü küçüklükten beri yanında olan yegane kişi
Bilinmeyen numara: Bence ona aşık değilsin. Minnet duyuyorsun
Alya: Sen psikopatsın
05********* kişisini engellediniz
Bilinmeyen numara: Alya?
(İletilmedi)Bilinmeyen numara: Yanlış anladın
(İletilmedi)Bilinmeyen numara: Ben psikopat değilim
(İletilmedi)Bilinmeyen numara: Seni korkuttum üzgünüm
(İletilmedi)Bilinmeyen numara: Seni seviyorum
(İletilmedi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzgünüm, Seni Seviyorum ||Texting
Short StoryBilinmeyen numara: Sevmek mi sevilmek mi? Alya: Sevmek Alya: Çünkü sevmek benim elimde Bilinmeyen numara: Peki sevdiğin kişinin seni sevmesi elinde olsaydı kim seni sevsin isterdin? Annem... Alya: Tuzak sorular :) Alya: Pas Alya: Senin elinde olsayd...