İyi okumalar!
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :))***
Lavaboda makyajımı tazeleyip paylaştığım fotoğrafın altına yapılan yorumları okudum. Bilinmeyenin attığı yorum dikkatimi çekti. Bilinmeyen benim gülüşlerimle kafayı yemiş bulunuyordu. WhatsApp'dan ona mesaj atacakken onu engellediğim aklıma geldi. Engeli kalırdım. Engeli kaldırır kaldırmaz ondan mesajlar geldi.
Bilinmeyen numara: İçten güldüğün zaman daha çok sensin
Bilinmeyen numara: Alya sen hep öyle gülsen
Bilinmeyen numara: Olmaz mı?
(Görüldü)
Bilinmeyen numara: Mavi tik olduuuu
Bilinmeyen numara: Kaldırdın demek :)
Alya: :))
Bilinmeyen numara: Söyle bakalım hoşça kal derken ne demek istedin???
Bilinmeyen numara: Meraktan öldüm burada
Bilinmeyen numara: Sana yazmamak için o kadar direndim ki...
Bilinmeyen numara: Zalımsın .s
Alya: Kötü durumdaydım ya
Alya: Sonra anlatırım şu an müsait değilim
Alya: Ve özür dilerim :(
Bilinmeyen numara: Neyse zaten kızgınlığım geçmişti çoktan
Bilinmeyen numara: Sen kendine iyi bak
Bilinmeyen numara: Beni düşünme
Alya: Bir şey söyleyeceğim
Alya: Sen hani yoruma yazmışsın ya ilk defa gerçekler falan
Alya: Demiştin ya ben gerçekten güldüğümde kim olduğunu söyleyecektin
Alya: Söylesene ;)
Bilinmeyen numara: Oha nasıl hatırladın? :)
Alya: Hatırladım işte
Alya: Söyler misin lütfen 'şirin gülen emoji'
Bilinmeyen numara: Evet gülümseme gerçek ama benim kastettiğim gözlerinin içinin de gülmesi
Bilinmeyen numara: Burada böyle bir şey yok
Bilinmeyen numara: En azından ben görmedim ;)
Alya: İyi kıvırdın snxjdjdjjxj
Alya: Neyse illaki bir gün öğreneceğim kim olduğunu
Alya: O zaman sana bunları ödeteceğim
Bilinmeyen numara: Öyle olsun
Bilinmeyen numara: Ölümümün ellerinden olması hoşuma gider :))
Alya: Geç dalganı geç
Bilinmeyen numara: O zaman geldiğinde ne istersen yapabilirsin
Alya: Ayağına taş bağlayıp denizin soğuk sularına atarsam olur mu?
Bilinmeyen numara: Neden olmasın ;)
Alya: Tamam sjxnnsxmskkx
Alya: Sonra konuşuruz
Bilinmeyen numara: Konuşuruz
Bilinmeyen gerçekten bana iyi geliyordu. Hayata iyi yönden bakması bana ümit veriyordu.
Makyaj malzemelerini çantaya koyup son bir kez saçımı düzelttim. Telefonu arka cebime koydum. Lavabonun kapısını açıp çantamı omzuma taktım. Bahçeye çıktığımda Aybars ortalıkta yoktu. Oturduğumuz yere giderken Alper'i görmemle ona seslendim. Müzik sesinden beni duymadı. Yanına gittiğimde arkadaşlarıyla sohbet ediyordu.
"Alper, bi gelir misin?!"
"Tabi!"
Yanıma geldiğinde Aybars'ı sordum. Alper arkamdaki bir yeri gösterip "Arkada." dedi.
Gösterdiği yere gittiğimde Aybars bana arkası dönük bur şekilde telefonla konuşuyordu. Birkaç saniye sonra telefonu kapatıp bana döndü.
Beni görünce daha yakınıma geldi."Faruk amca aradı. Herhalde kontrol etmek için." derken gülüyordu. Müzik sesi buraya daha az geldiği için dediklerini net duymuştu. Ben de güldüm.
"Merak da etmiştir, ne yapıyoruz falan..."
Aybars telefonu arka cebine koyup kolumdan tuttu.
"Hadi, biraz daha durup gideriz."Arkamıza dönüp benim geldiğim yerden giderken Aybars elini kolumdan çekti. O anda arka cebimdeki telefonum titreşti.
Telefonu alıp baktığımda Can'ın ismini görmemle gözlerim iyice açıldı. Aybars'a "Telefona bakıp geliyorum." deyip koşturarak evin içine girdim. En azından burada müzik pek duyulmuyordu."Efendim Can."
"Alya sen neredesin?"
"Neden sordun ki?"
"Instagram'a attığın fotoyu gördüm de neredesin merak ettim. Çünkü bana baban ve onun arkadaşlarıyla olacağını söylemiştin."
Allah beni ne yapmasın! Hemen dayanamadın, fotoğraf çekinip bir de bunu düşünmeden atarsan böyle olur Alya hanım.
"Şey ya o." diye gevelerken Can "Ne ya o?" diye sordu. Sinirli sesine alışık olmadığımı anlamıştım. Gerçekten korkunç çıkıyordu sesi.
"Babamlar içerdeler, iş falan konuşuyorlar. Biz gençler de sıkılmayalım diye ev sahibi bahçeyi hazırlamış."
Birkaç saniye cevap gelmeyince konuyu değiştirmek istedim.
"Işıklandırma güzel ama değil mi? Ben de güzel çıkmışım zaten."Yine cevap vermezken o, ben devam ettim.
"Ee konser nasıl gidiyor? Gerçi arkadan şarkı sesi gelmiyor. Bitti mi yoksa?"Saate baktım.
"Saat daha dokuz buçuk ama. Can?""İptal oldu konser ya. Fırat, Kutay ve Cem'le oturuyoruz bizim kafede. Senin fotonu görünce yanlış anladım, kusura bakma."
"Sorun değil ya. Kim olsa yanlış anlardı zaten."
"Kapatıyorum o zaman. Görüşürüz."
"Görüşürüz."
Telefonu kapatıp cebime koydum. Yalan söylüyorum bari bunun arkasında dursaydım ya. Boşu boşuna yalanıma yalan ekledim.
Aybars'ın yanına gittiğimde arkadaşlarıyla konuşup gülüyordu.
"Aybars, gidelim?" diye sorduğumda Aybars kafa salladı ve arkadaşlarıyla vedalaştık.
Arabaya binip sessizce yol aldık. Bizim evin önüne geldiğimizde kemeri çıkarıp "İyi geceler." dedim. Tam kapıyı açtım çıkacaktım ki kolumdan tuttu. Ona döndüm. Ne söyleyeceğini beklerken öylece birbirimize baktık.
Sonra konuşmaya karar verdi.
"Alya, yarın okula birlikte gidelim.""Neden?"
"Seninle vakit geçirmek istiyorum."
****
İyi günler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzgünüm, Seni Seviyorum ||Texting
Kısa HikayeBilinmeyen numara: Sevmek mi sevilmek mi? Alya: Sevmek Alya: Çünkü sevmek benim elimde Bilinmeyen numara: Peki sevdiğin kişinin seni sevmesi elinde olsaydı kim seni sevsin isterdin? Annem... Alya: Tuzak sorular :) Alya: Pas Alya: Senin elinde olsayd...