Bu kitaptaki en uzun bölüm oldu. Hadi okumaya!!!
Multide Aybars'cığım var!!
Tatlı okumalar...
Sabah erkenden kahvaltı yapıp babamla bugün ne giyeceğimi düşünüyorduk. Dolabın altını üstüne getirmiştik ama hala kararsızdık. Babam gözlerindeki parıltıyla dolaptan kısa ve paletli olan elbiseyi alıp bana gösterdi.
"Baba ya, bunu giyemem. Abartmaya gerek yok."
"Ama bu çok güzel."
Babam elindeki elbiseyi üzerime tuttu. Yakıştı mı diye beni süzüyordu.
"Evet güzel de daha sade bir şeyler giyeceğim. Bunu giyip görmemişler gibi olmak istemiyorum."
Babam boynu bükük elbiseyi dolaba koydu. "Haklısın."
Dolaba tekrar göz atarken elime siyah kot pantolonu aldım ve babama gösterdim.
"Bunun üstüne güzel bir kazak, kazağın üstüne de pembe kürklü montumu giyerim, oldu bitti!"Babamla birbirimize güldükten sonra babam dolaba döndü.
Babam kazak ararken "Sıra kazak seçmekte." dedi.Babamı tekrar benimle ilgilenmesini görmek beni mutlu etmişti. Arkasından onu izlerken yüzümde tebessüm vardı. Aniden bana dönünce şaşkınca ona baktım.
"Buldum!"Ne zaman aldığımı bilmediğim kazağı bana gösterirken o kadar güzel gülüyordu ki ben de güldüm. Kazağı alıp incelediğimde beğenmiştim.
Gülümsemem kahkahalara dönüşürken bana eşlik etti.
"Ya bu çok güzelmiş." Boynuna sarıldım.
"Teşekkürler!"******
Alya: Can bugün konsere gelemeyeceğim
Alya: Kusura bakma
Can: Ama Alya 'üzülen emoji'
Can: Noldu ki?
Alya: Babamın iş arkadaşlarıyla görüşmesi varmış benim de gelmemi istiyor
Alya: Onu kıramadım
Can: Çok üzüldüm ya
Can: Napalım artık
Can: Başka sefere
Can: Ben yine de gideceğim eğer fikrini değiştirirsen beklerim 'göz kırpan emoji'
Alya: Fikrimi değiştirirsem gelirim
Alya: Tekrar kusura bakma
Can: Yok ne kusuru emir büyük yerden fjfjkfkfkmjfk
Alya: Aynen dkxksjdjkkx
*******
Alya: Aybars kaçta beni alırsın
Aybars: Altı buçukta hazır ol
Saat daha ikiydi ve ben yerimde duramıyordum. İçimdeki ses bu gecenin farklı bir gece olacağını söylüyordu. Aynadan kendime bakarken ve saçımı nasıl yapacağımı düşünürken babam aşağıdan seslendi.
"Melis hadi, yemek hazır!"
"Geliyorum!"
********
"Fıstık gibi olmuşsun benim güzel kızım."
"Her zamanki halim."
Dediğim doğruydu, sade ve şık olmuştum ve gülünç durumda değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzgünüm, Seni Seviyorum ||Texting
Short StoryBilinmeyen numara: Sevmek mi sevilmek mi? Alya: Sevmek Alya: Çünkü sevmek benim elimde Bilinmeyen numara: Peki sevdiğin kişinin seni sevmesi elinde olsaydı kim seni sevsin isterdin? Annem... Alya: Tuzak sorular :) Alya: Pas Alya: Senin elinde olsayd...