Zo f*cking fout

451 11 0
                                    

Ik word wakker met dreunende hoofdpijn. Het duurt niet lang of de beelden van vannacht schieten door mijn hoofd heen. 'Shit' fluister ik in mezelf. Ik heb er weer aan toe gegeven ongelofelijk.

Kane hoeft maar in zijn vingers te knippen en ik hang weer aan zijn lippen. Ik voel mij echt compleet genaaid gewoon. Ik ben zo dom bezig geweest. Heel de avond heb ik mij over hem heen gezet en pats boem we hebben seks gehad en ik ben weer terug bij af.

Ik draai mij om en zie dat de andere kant van het bed leeg is. Hij zal vast beneden zitten.

Zuchtend stap ik in mijn pantoffels en trek mijn badjas aan. Ik schaam mij dood dat dit vannacht plaatsgevonden heeft. Hoe moet ik hem nou onder ogen komen.

Sloffend loop ik de trap af naar beneden en tref in de keuken Kane en Fee aan. Fee zit aan de keukentafel een broodje te eten. 'Mama, papa is eitjes aan het bakken voor jou' zegt fee en neemt weer een hap van haar broodje.

Verward kijk ik naar Kane die achter het fornuis staat in enkel een boxer. Hij schenkt mij een ongemakkelijke glimlach. 'Goeiemorgen babe' ik voel mijn wangen kleuren. 'Goeiemorgen' probeer ik op zo een normaal mogelijke toon te zeggen maar mijn stem schiet alweer omhoog en neem plaats naast Fee aan tafel.

'Dat was een verassing het dat papa je vanochtend uit bed haalde' zegt Kane zonder zijn blik van de pan af te halen en Fee begint hevig te knikken.

'Woon je hier nu?' Vraagt fee en kijkt smekend naar mij. Ik begin lichtelijk in paniek te raken en kijk naar Kane die het haar moet vertellen hoe het echt zit.

Kane komt met twee borden ei aangelopen en neemt plaats tegen over mij. Ik neem gelijk en hap en het smaakt echt heerlijk. 'Kijk weet je wat het is Fee. Hoe graag papa ook bij jou zou willen wonen. Papa en mama zijn niet samen en daardoor kunnen wij niet samen in een huis wonen'

Zijn verklaring doet mij grinniken is dit het beste wat hij kon verzinnen? 'Maar waarom zijn jullie dan niet samen? De ouders van Valentijn zijn wel samen' zegt fee zuchtend en kijkt naar haar lege bord.

Kane kijkt mij vragend aan 'Valentijn?' Zegt hij alsof hij die naam nog nooit gehoord heeft. Met opgetrokken wenkbrauwen blijft hij naar mij staren. Wat denkt hij nou dat het een of andere scharrel van mij is?

'Ja mijn vriendje' zegt fee met een pruil lipje zonder hem aan te kijken. Ik zie aan Kane zijn gezicht dat hij opgelucht is. Sukkel.

'Nou kijk fee, ik ken de papa en mama van Valentijn niet maar ze zullen vast heel erg gelukkig met elkaar zijn en van elkaar houden. Papa en mama houden ook wel van elkaar maar niet zo veel als de papa en mama van Valentijn' zegt Kane met een kinderachtig stemmetje tegen fee.

Ik snap niet waarom hij elke keer op zo een kinderachtig toontje tegen fee moet praten. Ik praat toch ook gewoon normaal tegen haar.

'De papa en mama van Valentijn zijn niet meer samen he Fee' zeg ik en Kane die kijkt mij met een schuin gezicht aan.

'Ze zijn twee jaar geleden gescheiden' zeg ik meer tegen Kane want fee weet toch niet wat het betekend.

'Ohh' zegt Kane met eten in zijn mond. 'Je mag niet praten met eten in je mond' zegt fee en ik moet lachen. 'Goh wat heb je haar toch weer goed opgevoed' zegt Kane en rolt met zijn ogen.

Het is heerlijk weer en ik lig in mijn bikini op de lounge set in de tuin. Ik heb dit jaar nog geen vakantie geboekt voor in de zomer. Ik moet fee nog maar eens vragen waar ze graag heen wilt. Meestal valt haar keuze op Canada of Portugal maar dit keer wil ik ergens anders heen. Meer richting het tropische gebied. Brazilië ofzo lijkt mij erg mooi.

Kane is boven aan het spelen met fee en we hebben elkaar eigenlijk niet meer gesproken over vannacht.

Mijn telefoon gaat het is Mason. Zonder na te denken neem ik op.

'Hey mas' zeg ik en draai met een
Pluk haar om mijn vinger heen ook al kan hij mij toch niet zien.

'Hoi Eva, weet jij misschien waar Kane is? Hij is vannacht niet thuis gekomen en ik heb hem de hele dag niet gezien. Maak mij een beetje zorgen'

Shit , shit, shit wat moet ik nu gaan zeggen? Ik kan moeilijk zeggen 'Ohh ja die is hier vannacht gebleven en we hebben hele goede seks gehad even dat je het weet' ik besluit een omweg tussen dit verhaal door te nemen.

'Ja klopt, Kane is vannacht bij Fee op de kamer blijven slapen. Ze had een nachtmerrie gehad voor hij vertrok en ze wilde dat hij bij haar bleef'

Wat klinkt dit toch weer lekker Eva..

'Ohh oke' zijn stem klinkt geketst. Wat ik heel erg goed begrijp hij snap ook wel wat er gebeurd als je twee exen samen in een huis stopt.

'Mas, sorry' zeg ik en voel tranen prikken in mijn ogen. Het blijft stil aan de andere kant van de lijn.

'Ik moet hangen dag eva' zegt hij en hangt op voor ik nog iets terug kan zeggen.

Het voelt alsof mijn hart gebroken is. Alsof hij is duizenden stukjes is gebroken. Mason zijn stem klonk zo gekwetst terwijl hij zo goed voor mij was al die tijd. 

Mason heeft voor Fee gezorgd wanneer het weer eens niet goed ging met mij. Hij heeft alles gedaan voor ons en ik doe hem dit terug. Het ergste wat ik hem kan aandoen.

'Eva gaat het?' Vraagt Kane en snel veeg ik mijn tranen weg en zet mijn zonnebril weer op zodat je mijn rode ogen niet kan zien.

'Ja hoor alles goed' probeer ik hem te overtuigen maar weet dat het toch geen zin heeft. Hij kent mij te goed. 'Waar is fee?' 'Ze is tijdens het spelen in slaap gevallen en ligt nu in haar bedje te slapen' zegt Kane

Kane komt bij het voeteneind zitten van de bank en legt zijn hand op mijn knie. 'Vertel wat er is' zegt hij en wrijft met zijn duim over mijn knie heen. Ik voel mezelf alweer huiveren.

'Er is niks echt niet Kane ik stel mij gewoon aan' probeer ik hem te overtuigen maar de tranen lopen nog steeds over mijn wangen. Ik kan het niet tegenhouden ze blijven maar komen.

'Komt het door vannacht? Heb ik je gekwetst? Iets verkeerds gezegd?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, je hebt helemaal niks verkeerd gedaan' zeg ik met een lichte trilling in mijn stem.

'Je zit ergens mee Eef, en als jij zo afstandelijk blijft doen kan ik je er niet mee helpen' hij zucht. 'Ik wil er niet over praten' zeg ik en draai mijn hoofd weg want mijn wangen beginnen alweer nat de worden.

'Eva kijk mij aan als ik met je praat' zegt hij en legt zijn vinger onder mijn kin om mijn hoofd op te tillen.

Bad influence (A new beginning)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu