Je bent mooi, wist je dat?

410 10 0
                                    

Waarschuwing dit hoofdstuk bestaat grotendeels uit een seksuele scene. Lezen op eigen risico!!!!

Deze scene is trouwens vanuit Kane geschreven!!!

De tranen lopen een voor een over haar wangen. Ik snap niet waarom ze niet met mij wilt praten hierover. Ik wil er voor haar zijn ook al zijn we niet samen. Ze is en blijft mijn jeugdliefde en niet te vergeten de moeder van mijn kind.

Eva is veranderd door de jaren heen. Gisteren toen ze de deur opendeed herkende ik haar haast niet. Haar haren zijn veel lichter, ze is veel slanker geworden dan eerst terwijl dat helemaal niet nodig is geweest. Haar figuur was vroeger perfect, ze had de perfecte curves.

Niet dat ze die nu niet heeft, maar het is minder dan eerst. Ze zal toch geen eetziekte hebben gehad? Ze is zo dun geworden.

Ik kijk naar haar lichaam wat omhuld is door enkel een bikini. Je ziet haar ribben zitten en haar sleutelbeen zie je ook zitten.

'Eef, je bent toch niet ziek?' Vraag ik bezorgd. Verbaast kijkt ze mij aan en veegt wat tranen weg. 'Nee hoezo?' Ik ga het gewoon eerlijk tegen haar zeggen. 'Je bent veel dunner dan je eerst was' zeg ik en ben bang voor het antwoord wat ze mij kan gaan geven.

'Jezus Kane, denk je dat ik een of andere eetstoornis heb ofzo. Er bestaat ook zo iets als sporten en gezond eten he. Maak je daar maar geen zorgen om hoor elke vrijdag is het patat dag' sist ze.

Ik ben opgelucht om haar antwoord ik weet wanneer ze de waarheid spreekt en dat doet ze nu. 'Sorry Eef het was maar een vraag' zeg ik grijnzend. Met haar lippen stijf op elkaar kijkt ze mij aan.

Ze is mooi, erg mooi. De zon glanst op haar huid en haar cup c borsten zitten perfect in haar bikini. 'Moet ik je insmeren? Straks verbrand je nog' zeg ik met een grote grijns.

Ik heb er alles voor over om mijn handen over haar lichaam te laten glijden. 'Best' zegt ze en geeft mij de olie aan. 'Olie?' Vraag ik haar en kijk naar het flesje.

'Ja dan verbrand ik sneller' zegt ze en gaat er voor liggen. Ik sta ongemakkelijk naast het ligbedje niet wetend waar te beginnen. 'Nou Ehh komt er nog wat van' zegt ze met een grote glimlach op haar gezicht.

Ik ga bij haar voeteneind zitten en smeer wat olie op haar benen. Met mijn handen masseer ik het in haar kuiten. Eva sluit genietend haar ogen en ik ga verder omhoog naar haar bovenbenen.

'Wil je Ehh dat ik de rest ook doe?' Vraag ik stotterend. Man wat deze vrouw allemaal met mij doet is niet normaal. Alleen Eva kan mij zo onzeker maken. 'Ja hoor voel je vrij' zegt Eva.

Ik spuit wat olie op haar buik wat haar doet rillen. Mijn handen volgen al snel haar curves en net voor haar bikini broekje stop ik. 'Kane ik weet wat je denkt en nee het gaat niet gebeuren' zegt Eva en doet haar zonnebril af om mij een waarschuwende blik te geven.

Ik moet erom lachen 'rustig aan hoor prinses' zegt ik en ga weer wat omhoog. Mijn mijn duimen masseer ik de huid net onder haar bikini top en ik hoor Eva huiveren.

'Je vind dit lekker he eef' fluister ik en voel dat ik zelf ook wel geil begin te worden. Ze blijft stil maar ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze al nat is. Ik laat mijn vinger over haar onderbuik glijden en glij haar broekje in.

'Je bent zo nat' fluister ik geil en laat een vinger in haar glijden. Eva schokt even maar al snel ligt ze weer normaal en trekt ze haar benen wat op zodat ik er beter bij kan.

Al snel voeg ik er een tweede vinger bij en begin wat te bewegen in haar. Eva's mond verlaat zachte kreunen. 'Kane-ahhh' wanneer ze begint te praten versnel ik het tempo wat. Ik weet al wat ze wilde zeggen dat het geen goed idee is wat we aan het doen zijn.

Het boeit mij helemaal niks. Door Eva vergeet ik de hele wereld om mij heen. Zij geeft mij wat ik nodig heb. Alleen zij kan mij dat geven.

Ik voel dat ik al aardig hard aan het worden ben en dat ik niet lang meer kan wachten. 'Eef beter gaan we even naar boven om de rest af te maken' fluister ik in haar oor en verwijder mijn vingers uit haar. 'Kane ga door' jammert ze. Haar ogen ontmoeten te mijne ze staan vol lust.

'We kunnen niet hier in de tuin verder gaan Eef wat zullen je buren wel niet gaan denken' zeg ik lachend. Als Eva geil is dan maakt het haar echt niet uit hoe en waar ze genomen word. De tuin is aardig beschut en de buren kunnen niet naar binnen kijken maar ons gekreun zullen ze zeker horen.

'Neem me hier Kane, alsjeblieft. Neem mij op deze stoel. Hard' zegt ze kreunend en trekt mijn hand weer naar haar broek. Ik besluit mij aan haar over te geven en stop er in een keer drie vingers in. 'Aaaaaahhhh' kreunt Eva luid en ik duw snel mijn andere hand voor haar mond. Ze bijt zachtjes op mijn vinger om haar gekreun te onderdrukken.

'Kane je moet stoppen anders ga ik komen' zegt ze en ik stop gelijk. Snel trek ik mijn short omlaag en laat deze op mijn enkels hangen. 'Eef we passen echt niet samen op dat bedje' zeg ik lachend. Eva's ogen lichten op 'neem mij gewoon tegen de muur aan'

Met open mond kijk ik haar aan. Komt dat nou serieus uit haar mond. 'Wat?' Vraag ik ongelovig ik heb het vast verkeerd gehoord. 'Je hoorde me wel, neuk me tegen de muur' zegt ze en gaat staan.

Ik laat mij dat geen twee keer zeggen en ik til haar op. Haar broekje is al op de grond gevallen en ze klemt haar benen om mijn heupen.

Ik druk haar tegen de muur van het huis aan een stoot gelijk in haar. Ik zie dat ze het moeilijk heeft om haar gekreun in te houden en haar klemt haar tanden op elkaar.

...

Eva is zich boven aan het omkleden en ik zit op de bank diep in mijn gedachte. Dit huis had van ons samen kunnen zijn. Als ik niet met Mandy was vreemd gegaan dan waren we samen getrouwd geweest. Dan hadden we misschien wel twee kinderen samen of zelfs meer. Dan zouden we elke samen op de bank een filmpje kunnen kijken.

Ik heb nooit beseft hoeveel ik haar heb gemist al die tijd. Tot ik haar weer zag. Alle beelden van onze middelbare school tijd kwamen terug. Hoe ik haar in het kantoor van de financieel directeur nam. Toen we ruzie hadden en we elkaar negeerde in de les. Hoe we samen danste in de club van haar vader.

Ik mis die tijd. Ik wil haar vast houden elke seconde van de dag wanneer ik wil. Ik wil haar mij vriendin nee nog beter mijn vrouw willen noemen.

Damn ik ben weer verliefd op haar. Ik wil haar terug.

Bad influence (A new beginning)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu