Ik heb je nodig

309 6 0
                                    

A/N
Het verhaal gaat verder hieronder. Maar even een vraagje zijn er mensen die geïnteresseerd zijn in een derde deel van Bad influence of vinden jullie dat ik het hierbij moet laten?

Het derde deel zou dan vanuit de ogen van Fee zijn jaren later en los staan van het verhaal van Eva en Kane.

Ik hoor het graag van jullie xx
...........................

P.O.V Kane

Ik klik haar weg en gooi mijn telefoon tegen de muur aan waar hij vervolgens in stukken valt. 'Godverdomme' schreeuw ik en zet mijn handen in mijn haar. Waar de fuck ben ik mee bezig?

Ik ga een relatie aan met Eva en bezwanger haar zelfs en vervolgens lig ik nu elke dag met Alesia in bed. Ja je hoort het goed Alesia en ik hebben elke dag seks met elkaar. Als ik met haar ben vergeet ik alles om mij heen en vergeet ik Eva en alle shit daarom heen.

Toen Eva in coma lag ben ik elke dag bij haar geweest, heb ik elke minuut van de dag aan haar bed gestaan en nu bij haar revalidatie proces wanneer ze mij het hardste nodig heeft laat ik haar vallen. Die lul van een Mason heeft het allemaal verpest hij stookt al sinds het begin in onze relatie. Hij weet nu dat hij het niet meer moet flikken bij mij dat heb ik hem even duidelijk gemaakt met een aantal klappen.

Nu ik hier ben krijg ik alleen maar meer zenuwen Eva is nu kwetsbaar en wie weet gaat hij daar gebruik van maken en ik kan er niks aan doen want ik ben aan de andere kant van de wereld.

Mijn gedachte worden verstoord door Alesia die in een kort spijker rokje met een topje waar haar tieten onder vandaan komen binnen komt gelopen. 'Je hebt mij appje niet beantwoord' zegt ze op een bitchy toon en loopt richting mijn bureaustoel om daar vervolgens plaats op te nemen. 'Ik heb het druk' zeg ik kill hopend dat ze weg gaat.

'Je bent zo geil wanneer je bazig doet' zegt Alesia kreunend en laat zich verder onderuit zakken op de stoel. 'Ales ik heb nu geen tijd ik heb deadlines' zeg ik grommend hopend dat ze oprot. 'Wat jammer nou ik had net zo een zin om met je te spelen' zegt ze en staat op om richting mij te lopen. Ze staat maar een centimeter van mij af en begint zacht en teder mijn nek te kussen wat mij doet huiveren.

'Ik kan je zo makkelijk overhalen met alleen maar een kleine aanraking' zegt ze op een geile toon. Hoe erg mijn hoofd mij ook tegen spreekt ik kan het niet meer tegenhouden en laat haar toe tot mijn lichaam. Alesia's handen glijden onder mijn blouse door en strelen mijn buikspieren.

'Ik wist het' fluistert ze grinnikend en laat haar handen nog verder naar beneden afzakken richting de bobbel van mijn broek. Op dat moment word er op de deur geklopt en verstijf ik gelijk helemaal.

Ik duw haar van mij weg en stop snel mijn blouse terug in mijn broek. In de deur opening staat Harvey. 'We moeten praten' zegt hij serieus en wenkt naar Alesia dat ze weg moet. 'Ales ik spreek jouw morgen wel weer' zeg ik op een zo zakelijk mogelijk toontje. Ze knikt en verlaat zonder ook maar iets te zeggen mijn kantoor.

'Kom aan mijn bureau zitten' zeg ik en neem plaats op de bureau stoel waar Alesia net zat. Harvey komt tegenover mij te zitten en kijkt mij met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat?' Vraag ik zo onschuldig mogelijk hopend dat hij niks door heeft. 'Ik ben niet gek Kane. Er hangt hier echt een seksgeur' zegt hij serieus en schud afkeurend zijn hoofd.

'Ik dacht dat jij en Eva weer Oké waren samen. Ze is toch in verwachting?' Vraagt hij nieuwsgierig. 'Ja dat klopt' zeg ik met een wat schorre stem en schaam mij voor mezelf. 'Waarom Alesia? Eva is toch 100x beter' vraagt hij en tikt met zijn vingers op de rand van mijn bureau. 'Om heel eerlijk te zijn, weet ik ook niet waar ik mee bezig ben Harvey' zeg ik met een gebogen hoofd.

'Eva is de meest perfecte vrouw die je kan hebben en Alesia is juist het tegenovergestelde daarvan. Met Eva heb ik liefde en met Alesia is het meer...  lust' het voelt hard om te zeggen maar zo is het wel. 'Eva staat altijd klaar voor me en verdiend het niet om zo behandeld te worden door zo iemand als ik' zeg ik zuchtend.

'Ik ben het niet helemaal met je eens. Eva haalt juist het goede in jouw naar boven ook al voelt het nu niet zo. Jaren geleden toen wij elkaar leerde kennen toen was je niet zoals nu. Je had geen gevoel en niks boeide je tot je een vriendin kreeg toen begon je pas echt e leven en toen werd je de meest warme en aardige persoon die ik ken. Zij is een vrouw die voor je vecht en dat zijn de gene met de meeste waarde. Die vrouwen moet je niet zomaar laten gaan want voor je het weet zijn ze door iemand anders ingenomen'

Harvey zijn woorden raken mij en doen mij inzien dat ik echt belachelijk bezig ben. 'Wat kan ik er nu aan doen dan? Ik heb al maanden seks met Alesia. Zelfs toen Eva nog in Nederland was....' zeg ik beschaamd voor mijn gedrag.

'Dit klinkt kut maar je kan het, het beste aan Eva vertellen en dan echt alles. Het gaat ooit uitkomen en hoe langer je ermee wacht hoe meer dit zich gaat opstapelen' zegt Harvey. Zijn advies doet mij echt goed het is een goede jongen.

'Moet ik dan naar Amerika toe om dit aan haar te vertellen? Ik weet zeker dat ze mij daarna niet meer wilt spreken' Harvey schud zijn hoofd. 'Je moet een brief schrijven aan haar waarin je alles vertelt. Dat vinden vrouwen het puurste. Ze kan het rustig lezen terwijl jij in Nederland bent kan zij bedenken wat ze ermee aan wilt. Je moet haar de ruimte geven Kane. Haar de ruimte durven te geven en te gunnen'

Bad influence (A new beginning)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu