Ilussies

340 6 0
                                    

Even voordat je begint aan dit hoofdstuk te lezen wil ik zeggen dat dit hoofdstuk een soort van intieme scene bevat wat betekend lezen op eigen risico en anders overslaan!!

'Heb je mijn zwarte schoenen in een van de dozen gezien?' Vraagt Kane gestresst. 'Die staan al boven ik kon hier niet normaal lopen met al die dozen in de gang' zeg ik en Kane zucht geïrriteerd om vervolgens de trap op te lopen.

Hier zijn we dan twee maanden later. De verhuizing werd zo snel in gang gezet nadat ik akkoord had gegeven aan Kane. We wonen nu in het gooi aan het water. Kane had dit huis als verrassing voor mij gekocht. Het is echt een mega huis met zwembad binnen en buiten en echt alles erop en eraan. Wel heeft hij naar mijn enige wens geluisterd en dat is een rustige buurt met weinig auto's. Toen ik hoorde hoeveel dit huis koste klapperde mijn oren. '7.5 miljoen euro?!!' Schreeuwde ik ongeloofwaardig. Waarvan hij dit betaald heeft wil ik liever niet weten met zijn zwarte drugs geld.

Ik heb Kane geprobeerd over te halen om ander werk te zoeken maar het is echt onmogelijk. Hij zegt dat dit zijn passie is en hij er goed in is. Ik vind het maar gevaarlijk maar heb het moeten accepteren. Kane heeft mij gevraagd of ik er ook wil komen werken. Een of twee dagen in de week alleen een ochtend om de juridische kant van het bedrijf te doen. Ik heb ingestemd en ga morgen mijn eerste 'werkdag' beleven.

Dan ontmoet ik ook alle jongens waar hij al jaren mee samen heeft gewerkt. Ik ben bang dat ik dan verhalen hoor waar ik niet blij mee zal zijn. Iets waar ik heel erg tegen op kijk.

P.O.V Kane

Ik scheur over de weg richting het nieuwe bedrijfspand van ons bedrijf. Alles is ingericht en de jongens hebben er al hun intrek in genomen. Mijn auto parkeer ik op de parkeerplaats voor het bedrijf. Er staan zo een stuk of 30 andere auto's. Auto's van alle mannen die hier werken plus vrouw....

Alesia is inderdaad akkoord gegaan en werkt nu ook in het bedrijf. Ik heb Eva nog niet over haar verteld ik denk dat dat anders in het verkeerde keelgat schiet. Vandaag is de dag dat ik Alesia na al die maanden weer in real life ga zien. Met enige tegenzin loop ik het gebouw naar binnen en loop regelrecht mijn kantoor binnen.

Mijn kantoor is chique ingericht. Het is vooral zwart met rood met wat gouden details. 'Goedenavond Kane' zegt Alesia in het Italiaans. 'Buona Sera Alesia' groet ik terug. Alesia zit of eigenlijk ligt in mijn bureau stoel. Ze heeft een zwart kanten jurkje aan met daaronder rode hakken die mij doen slikken. Alesia ziet er altijd geil uit een beetje porno ster gerelateerd.

'Dus Nederland he, ik snap echt niet wat jij zo aantrekkelijk eraan vind maar je zal hier vast en zeker wel weer zijn voor een dame' zegt ze afkeurend en pulkt wat aan haar perfect gelakte nagels. 'Je hebt een eigen kantoor toch?' Brom ik en leg mijn spullen op het andere bureau neer naast haar. 'Jawel maar ik vond het veel leuker om jou eerst te verwelkomen' dit word echt risky nu al denk ik bij mezelf.

'Mijn vader komt trouwens over een paar weken langs. Kijken hoe de zaken hier gaan en of er nog werk is voor hem' zegt ze wetend dat dit mij opjaagt. 'Ohh Oke dat is goed' zegt ik wat afwezig en ben in mijn hoofd alweer aan het stressen. Ik mag echt geen ruzie krijgen met Alesia voordat hij hier op de stoep staat anders weet ik wel wat mij te wachten staat.....

'Ik dacht dus er is nu nog geen werk te doen aangezien alle documenten nog op de boot zijn. Misschien kan je mij een soort tour geven door Amsterdam' het is meer een bevel dan een vraag hoe het uit haar mond komt. Ik wil nee zeggen maar weet dat dat geen slimme zet zal zijn.

'Oke over 10 minuten vertrekken we' zeg ik bot hopend dat Alesia mijn kantoor verlaat. 'Super! Ik ga even mijn spullen halen' zegt ze opgewekt en huppelt zowat mijn kantoor uit. Zoals ik al eerder heb gezegd ze krijgt altijd maar dan ook ALTIJD haar zin.

Snel voer ik nog een paar dingen in de computer in voor Alesia weer in mijn kantoor staat. Ze heeft zich omgekleed in en bordeaux rood jurkje wat tot net over haar kont komt met daaronder van die zwarte hakken met rode zool. Wat ze ook aantrekt ze ziet er altijd geil uit. Snel slik ik de brok weg die in mijn keel is ontstaan 'kom we gaan'

In de auto is het stil. Alesia tikt met haar nagels op de armsteun en haar hand komt steeds dichter bij mij. 'Ik weet dat je deze vraag niet eerlijk zal gaan beantwoorden maar voor alsnog..' begint Alesia te praten. Ik kijk haar vragend aan wat bedoeld ze? 'Heb je me gemist Kane?' Zegt ze snel en kijkt mij met een felle blik aan. Ik blijf stil niet wetende wat te zeggen.

Ik heb haar misschien wel een beetje gemist. Niet om haar persoonlijkheid maar meer om de chemie die we hadden. In die tijd dat we samen waren heb ik wel een soort gevoel voor haar gekregen. We zijn fucking verloofd geweest!

'Ja Ales ik heb je gemist' antwoord ik emotieloos en blijf met mijn ogen op de weg gericht. Het blijft stil Alesia had dit antwoord waarschijnlijk niet verwacht. 'Ik wist het wel' zegt ze fluisterend wat mij geil maakt. Langzaam laat ze haar hand zaken en glijd ze over mijn been heen. Mijn ogen staan wijd open ik moet echt niet bezwijmen voor haar charmes.

'Ik weet wat enkel deze aanrakingen met je doen. Bedenk hoe ik je kan berijden, hoe ik je kan klaar laten komen door enkel deze aanrakingen' zegt Alesia op een geile toon en laat haar hand over mijn lul heen gaan. Even voel ik een tinteling en mijn mond verlaat een zachte kreun. Jammer genoeg heeft Alesia het gehoord. De grijns op haar gezicht zegt genoeg.

'Parkeer de auto aan de zijkant snel anders veroorzaak je nog een ongeluk' beveelt ze mij en in een trans doe ik wat ze zegt. Wanneer we stil staan in een verlaten bos hoor ik het geluid van een ontlockende autoriem en voordat ik het weet zit Alesia haast bij mij op schoot. Haar nagels gaan door mijn broek heen en laten een tintelend gevoel achter.

Ik moet haar echt tegenhouden! Schiet door mijn hoofd en in een snelle reflex pak ik haar pols beet. Alesia schrikt en van en slaakt een zacht gilletje. 'Dit kan niet Ales ik heb een vriendin' zeg ik op een geïrriteerde toon. 'Nou die was je anders net wel vergeten' snauwt ze terug en gaat weer in haar bijrijders stoel zitten. 'Ik weet hoe geil je bent Kane laat me je er alsjeblieft mee helpen' smeekt ze zowat.

Ik schud mijn hoofd 'ik kan het echt niet maken tegenover Eva' zeg ik en start de auto weer . Voordat ik het door heb heeft Alesia de auto alweer uitgezet. 'Jij luistert nu naar mij Kane!' Beveelt ze mij op een woedende toon. 'Ik ga je nu klaar laten komen of je wilt of niet wat je allemaal met die muts uitspookt boeit mij voor geen ene flikker maar die lul van je gaat in mijn mond' zegt ze op een boze toon.

Haar woorden hebben mij daar beneden nog harder laten worden. Precies wat ze hiermee wilde bereiken. 'Als dit maar tussen ons blijft Ales beloof je het?' 'Ja beloofd Niemand hoeft hier van af te weten' zegt ze en al snel heeft ze mijn rits naar beneden getrokken en voel ik de warmte van haar mond om mij heen. Dit is als van ouds Alesia die mij pijpt langs de snelweg ik heb deze tijden gemist.

Bad influence (A new beginning)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu