De geschiedenis herhaalt zich

356 7 0
                                    

P.O.V Kane

Voor heel even sluit ik mijn ogen. Ik moet nu wel eerlijk zijn er is geen andere uitweg meer. Ik kan het beste nu alles aan haar vertellen echt alles. Dan ben ik in elk geval eerlijk tegen haar geweest want dat verdiend ze. Waaneer ik mijn ogen weer open doe sta ik oog in oog met een prachtige vrouw of eigenlijk mijn vrouw. Ik weet niet waar te beginnen met mijn verhaal dus ik ga maar terug naar 6 jaar geleden.

'Zes jaar geleden toen ik met Mandy ging verhuizen naar Curacao was er nog niks aan de hand. We waren een gelukkig stel kind opkomst en alles ging goed' nadat ik deze zin heb uitgesproken kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan. 'Sorry Eef zo bedoelde ik het niet' verontschuldig ik mezelf.

'Ik heb daar twee jaar gewerkt als ondernemer ik had mijn eigen bedrijf. Dit is na die twee jaar failliet gegaan. Mandy en ik kregen in die tijd steeds vaker ruzie en toen ik de misstap had begaan om met haar vriendin vreemd gegaan was dat de druppel voor haar'

Eva onderbreekt me 'toen je hier was zei je dat het een maand geleden gebeurd was?' Ik schud mijn hoofd 'dat was Ehh.... een leugen' zeg ik zuchtend. Eva kijkt mij teleurgesteld aan ik heb zoveel tegen haar gelogen de afgelopen tijd ze moest eens horen. 'Om eerlijk te zijn heb al anderhalf jaar niet meer gesproken met Mandy' Eva kijkt mij met grote ogen aan. 'Maar jullie hebben een kind samen?' Zegt Eva ongelovig.

'Ik heb Marly al die tijd niet meer gezien' zeg ik met pijn in mijn hart. Tuurlijk doet het wat met mij dat ik mijn kind niet zie opgroeien dat is hetzelfde als dat ik met Fee had maar haar sprak ik nog soms door de telefoon. 'Nadat mijn bedrijf failliet is gegaan ben ik eigenlijk al snel weer terug in de drugs gerold. Veel van de jongens zaten nog in de drugs en al gauw had ik mijn eigen team weer terug' hervat ik en Eva luistert aandachtig mee.

'Het enige ding was dat ik vanuit Italië moest werken omdat ik daar alle belangrijke handels contacten had. Ik heb daar vier jaar gewoond en geleefd. Er was een grote deal waar ik jaren mee bezig was en dat was met Gonzalez de grootste maffia baas in Italië. Als ik hem binnen haalde was ik verzekerd van een langdurig succes. Dit ging niet zonder slag en stoten en ik moest prioriteiten stellen' ik zucht even. Zal ik haar over Alesia vertellen?

Eva kijkt mij vragend aan wachtend op wat volgt. 'Ik leerde zijn toen 18 jarige dochter Alesia kennen. Ze was een stuk jonger dan mij maar dat kon haar niks schelen. Ze werd verliefd op me en ik kon niks anders dan erin mee gaan' Eva sluit haar ogen even en kijkt mij dan met een treurig gezicht aan. 'We begonnen te daten en kregen daarna een relatie. Ik begon oprecht wat te voelen voor haar maar nooit zo veel als wat ik voor jouw heb gevoeld' 'of voor Mandy' onderbreekt Eva mij.

Als antwoord rol ik met mijn ogen. 'In elk geval na een jaar trok Alesia bij mij in. Ze was een goede zaken vrouw en heeft dat zeker ook bewezen. Haar vader begon mij steeds meer te vertrouwen en opgegeven moment werd ik een deel van zijn maffia. De mensen Eva, die daar in zitten zijn echt alles behalve goed. Een slecht woord en je word gedood. Mensen werden omgelegd alsof het een video spelletje was. In die tijd dat ik daar zat heb ik heel erg veel moeten na denken om niet zoals hen te worden'

Mijn gedachte gaan terug naar alle gebeurtenissen die zich daar hebben afgespeeld. Een van zijn mannen werd s'nachts in zijn huis dood geschoten voor de ogen van zijn vrouw omdat hij een deal had laten mislukken. Op heel mijn lichaam ontstaat kippenvel bij deze gedachte.

'Na twee jaar daarin gezeten te hebben vond ik het wel genoeg en wilde weg daar. De enige manier om daar weg te gaan was ergens anders wonen. Ik zat alleen vast aan Alesia ik kon het niet zomaar met haar uitmaken anders zou ik de volgende zijn op de liquidatie lijst. Ik ben daarom met Alesia verhuist naar Sicilië. Al snel liepen de dingen daar te hoog op en merkte Alesia dat het niet ging werken tussen ons. Ik zag mijn kans om terug te gaan naar Amerika en hier ben ik nu met jouw Eef'

Mijn keel voelt droog van dit lange verhaal. Eva toont geen emotie ze is alles in haar hoofd op een rijtje aan het zetten denk ik. 'Hoe ver ben je gegaan met Alesia?' Vraagt ze na een tijdje. Ik kijk haar met een schuinhoofd aan. 'Jullie hadden een relatie zei je, hoever zijn jullie daarin gegaan?' Vraagt Eva ter verduidelijking. Ik zucht even ik zou nu echt eerlijk tegen haar zijn. 'Alesia en ik.... wij ehhh waren verloofd...' ik laat mijn hoofd zakken.

'Verloofd?' Vraagt Eva onbegrijpelijk. 'Het was allemaal een spel Eef ik heb nooit zoveel voor haar gevoeld. Geloof mij alsjeblieft' smeek ik haar. 'Ik weet het niet meer Kane. Ik dacht dat je veranderd was maar je bent gewoon weer dezelfde persoon van 6 jaar geleden' zegt Eva en ik zie tranen in haar ogen.

'Ik weet het Eef maar ik-' 'MAMAAA' ik word verstoord door een schreeuwende Fee. 'Ik ga even naar haar toe' zegt Eva zonder mij aan te kijken en loopt de keuken uit.

Dit gaat helemaal de verkeerde kant op straks wil ze mij helemaal niet meer...


Hey ik wilde even zeggen dat dit hoofdstuk echt een en al shit is. Ik begin inspiratieloos te raken en het word als maar erger. Dus ik smeek het jullie kom alsjeblieft met ideeën voor het verhaal want anders ga ik deze nooit leuk kunnen afronden.....

Xx

Ps Hoelang hebben jullie nog zomervakantie? Ik nog maar een week eughh het is veel te snel gegaan.

Bad influence (A new beginning)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu