P.O.V Kane
Eva is in de badkamer haarzelf klaar aan het maken om naar bed te gaan. Ik in tegendeel ben allang klaar en lig dan ook al in bed. Zometeen ga ik het onderwerp Nederland aansnijden. Het kan niet langer meer wachten. Ik ben eigenlijk wel een beetje bang voor haar antwoord. Zal ze het leuk vinden? Of zal ze mijn idee gaan uitlachen.
'Kane heb je mijn body lotion gezien?' Vraagt Eva en komt de kamer binnen gelopen. Met grote ogen bekijk ik de vrouw die voor mij staat. Ze is helemaal naakt, haar perfecte figuur misleid mij. Ik voel dat iets daar beneden ook reageert op wat ik in mijn zicht heb. 'Ik uhhhh damn......' ik kom niet meer uit mijn woorden 'wat baazel je nou?' Vraagt Eva lachend. 'Je hebt mij wel vaker zonder kleding gezien hoor' zegt ze met blosjes op haar wangen.
'Dat veranderd niks aan hoe mooi ik je vind eef' zeg ik fluisterend en loop op haar af. 'Jaja je zegt dat alleen maar-' begint Eva tegen te spreken maar voor ze het doorheeft druk ik mijn lippen op de haren en is het enige wat je hoort zachte kreun geluiden.
Mijn handen vinden al snel de weg naar Eva haar billen waar ik vervolgens in knijp. Ik ben verbaast wanneer Eva mijn polsen beet pakt en ze van zich af duwt. 'Kane we kunnen geen seks hebben nu, we hebben geen condooms in huis en ik ben niet al te consequent geweest met de pil' zegt Eva en ik zie dat ze het jammer vind. 'Wat kan er nou mis gaan Eef? Alsof we het altijd veilig deden vroeger in onze tiener jaren hebben we ook nooit altijd veilig gevreeën' begin ik maar Eva schud haar hoofd.
'Ja en wat kwam daar uit vort?' Ik zucht 'ja ik weet het Feetje maar daar ben je toch hartstikke blij mee?' Ik hoop haar zo over te halen ik wil haar nemen nu! 'Kane ik zit in mijn ovulatie de kans dat het raak kan zijn straks is te groot' zegt Eva zuchtend en laat zich in mijn armen zakken. Haar hoofd verbergt ze in mijn nek en ik kan nu niet de emotie op haar gezicht zien. 'Maar wil je niet nog een kindje dan?' Begin ik waar ik gelijk nadat het uit mijn mond gekomen is spijt van heb. Eva wilt natuurlijk niet nog een kind en al zeker niet met mij hoe dom kan ik zijn.
Even blijft het stil heb ik zojuist iets verkeerds gezegd? 'Eef?' Vraag ik met een trillende stem. Langzaam voel ik Eva's warmte uit mijn nek verdwijnen en staan we binnen no time oog in oog. Haar ogen staan groot ik kan hier niet goed uithalen wat er aan de hand is. 'Eef praat alsjeblieft' smeek ik haar en laat mijn hand over haar zachte wang glijden.
Ze slikt hoorbaar en begint dan eindelijk te praten. 'Dit gaat waarschijnlijk heel erg stom klinken. We zijn pas weer twee maanden bij elkaar. Ik ben super gelukkig op dit moment wij drietjes samen is het gezinnetje wat ik altijd al wilde. Het voelt gewoon alsof het zo hoort na al die jaren heb ik mij nog nooit zo goed gevoeld. Omdat het zo goed gaat met ons wil ik een volgende stap zetten en ik weet dat dit misschien snel gaat zijn maar ik voel dat dit binnenkort moet gaan gebeuren. Ik wil dit al zo lang en nu kan het eindelijk. Wat ik probeer te zeggen Kane is dat ik super graag een kindje met je zou willen maken. Ik wil nog een tweede kind samen met jou een broertje of zusje voor Fee ik wil het echt met heel mijn hart'
Tranen staan in haar ogen na het uitspreken van deze o zo zware grote woorden. Door het zien van de emotie in haar ogen voel ik ook mijn ogen prikken van de tranen. Tranen van geluk 'lieve Eva ik zou heel graag hier op dit moment een tweede kindje met je willen maken' zeg ik met een lichte trilling in mijn stem. 'Lets go dan maar' zegt Eva grinnikend en trekt mijn t shirt over mijn hoofd heen om vervolgens haar handen over mijn buik te laten glijden.
Het gaat nu gebeuren we gaan een tweede kind maken iets wat deel gaat uitmaken van ons leven. Iets wat ons nog dichter bij elkaar moet gaan brengen. Dit moet onze liefde bezegelen.
JE LEEST
Bad influence (A new beginning)
ChickLitDEEL 2 VAN DE BAD INFLUENCE SERIE! Het verhaal van Kane en Eva gaat verder. Het is 6 jaar later en in die 6 jaar tijd is er veel veranderd. Levens zijn veranderd maar niet alleen dat ook mensen zijn veranderd. Eva leert zichzelf kennen en komt erach...