Het stappenplan

359 7 0
                                    

Buitenadem liggen Eva en ik naast elkaar. Het is gebeurd als het goed is Eva's eitje zou nu bevrucht moeten worden. Ik schud deze gedachte al snel van mij af ik wil niet aan deze biologische shit denken. Het is geen voorlichting uit de fucking tweede klas.

Ik draai mij om op mijn buik en heb zo beter uitzicht op de prachtige vrouw naast mij. Eva is een droom vrouw haar lichaam is alles wat een man zich wensen kan. 'Wat?' Vraagt ze onzeker met een klein glimlachje op haar gezicht. 'Niks ik was je gewoon weer aan het bewonderen' zeg ik en veeg een haar weg uit haar gezicht. 'Ik zou gewoon over een maand zwanger kunnen zijn. Dat is raar hoor om het je voor te stellen dat er weer een klein wondertje in mijn buik gaat groeien' ratelt Eva door. Ik kan niks anders doen dan aandachtig luisteren naar was ze allemaal ratelt. Ik heb dit gemist al die jaren. Gewoon de inhoud van een relatie, een relatie met Eva.

'Je weet wat de volgende stap gaat zijn he?' Zeg ik met wiebelende wenkbrauwen. Dit is puur om haar te pesten en de stuipen op het lijf te jagen. 'Wacht wat dan?' Vraagt ze gniffelend. 'De volgende stap is dat jij mijn vrouw word. Mijn achternaam gaat dragen Eva Beckster het klinkt best goed' zeg ik alsof het niks is. Eva kijkt mij met grote mond aan 'je bluft' zegt ze met een neutrale toon.

Bluf ik? Misschien aan het begin wel maar nu ik erover na denk waarom niet? We hebben dan een kind een tweede op komst & wonen samen de volgende stap is dat echt huwelijk. 'Nee Eva deze keer bluf ik niet. Ik wil echt met je trouwen' zeg ik serieus. Met opgetrokken wenkbrauwen kijkt Eva mij strak aan 'jaja en morgen praat je er weer anders over ik ken je nu wel' zegt ze ongelovig en gaat recht op zitten. Ik volg haar voorbeeld en ga ook recht op zitten tegen de achterkant van het bed aan. 'Ik meen het Eef ik wil met je trouwen. Binnen twee jaar zijn wij man en vrouw ik beloof het je met heel mijn hart' Eva schud haar hoofd en negeert het. Zal ze mij nou echt niet geloven?

Deze stilte is het perfecte moment om het onderwerp Nederland aan te snijden. 'Waar wilde je eigenlijk heen op vakantie dit jaar?' Vraag ik aan Eva om een aanloop te nemen naar Nederland. 'Ik weet het niet ik heb verschillende vakanties opgezocht maar het is allemaal niet wat ik voor ogen had' zegt ze zuchtend en laat zich weer naast mij neer vallen.

'Ik heb denk ik wel een soort idee' zeg ik en Eva kijkt mij afwachtend aan 'hoe lang geleden is het dat je naar Nederland terug bent geweest?' Vraag ik aan haar. 'Uhmm idk iets van 4 jaar geleden' zegt ze en kijkt mij weer aan afwachtend voor een antwoord. 'Wat zou je ervan vinden als we op vakantie gaan naar Nederland? Ik ben er nog nooit geweest en ik zou wel eens willen weten waar mijn toekomstige vrouw en dochter vandaan komen'

Eva kijkt mij bedenkelijk aan 'echt serieus? Je wilt naar Nederland?' Vraagt ze verbaast. 'Ja hoezo zo een reactie vind je het niet leuk?' Vraag ik terug. 'Jawel maar meestal geen mensen in de zomer naar warme landen en niet naar en land als Nederland waar het de hele zomer regent en koud is' zegt Eva afkeurend.

'Mij zou het erg leuk lijken om te bezoeken en weer of niet je kan er genoeg doen toch?' Vraag ik. 'Oke dan word het naar Nederland voor twee weekjes. Ik ga morgen ochtend gelijk boeken' zegt Eva vastbesloten. Yes plannetje gelukt. 'Ik ga nu wel slapen ik ben best moe van... je ehhh weet wel net' zegt Eva met lichte blosjes op haar wangen.

'Je bedoelt onze wilde seks partij?' Probeer ik haar de woorden in haar mond te leggen. 'Ja dat' mompelt Eva wat en drukt een kus op mijn mond. 'Slaaplekker' zegt ze en schenkt me nog een lieve glimlach. 'Slaaplekker toekomstige mama van twee kinderen' zeg ik om haar te pesten. Het heeft inderdaad gewerkt want ik krijg een klap met een kussen terug in mijn gezicht. 'Ohh alsjeblieft zeg dat nooit meer' zegt Eva lachend en gaat dan in mijn armen liggen om daar vervolgens in slaap te vallen.

Ik kan nog niet slapen ik ben mijn plan nog aan het na lopen.

Eerst moet ik met Eva op vakantie gaan naar Nederland. Eenmaal daar moet ik het helemaal geweldig gaan vinden en er nooit meer weg willen. Dan eenmaal thuis zeg ik dat ik zo verlieft geworden ben op Nederland dat ik er niet meer weg wil. En er wil wonen. Zo kunnen we binnen twee maanden naar Nederland verhuizen en heeft Eva geen verdenkingen dat ik nog steeds in de drugs werk. Dit kan gewoon niet mis gaan.

Bad influence (A new beginning)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu