Leugens

347 8 0
                                    

P.O.V Kane

We hebben net gehoord dat we kunnen verhuizen naar Nederland. Binnen 1 maand ben ik weg hier hopelijk samen met Eva en Fee. Om het te vieren zit ik met alle jongens in de loods een biertje te drinken.

'Iemand een jointje?' Vraagt Brendan en komt aangelopen met een zakje vol joints. De meeste jongens nemen er een maar ik sla het af 'nee bedankt' iedereen kijkt mij met grote ogen aan. 'Ahh kom op man, 1tje om het te vieren' zegt Brendan. Ik schud mijn hoofd 'nee ik hoef het echt niet'. 'Het mag zeker niet van je vrouwtje' zegt Cas lachend en alle jongens lachen  mee. Dat is voor mij de druppel en ik pak er eentje uit het zakje. Eva gaat mij zo vermoorden als zij hier achter komt.

'En hoe reageerde ze erop?' Vraagt Harvey terwijl hij zijn joint doorgeeft aan Cas. Ik kijk hem vragend aan 'op het goede nieuws dat we naar Nederland gaan verhuizen' mijn mond vormt zich een o. Zal ik eerlijk zijn en zeggen dat ik een watje ben en het niet tegen haar durf te zeggen? 'Ja ze heeft er erg veel zin in' antwoord ik.

En weer een leugen ik ben lekker op dreef vandaag.... 'kan ze ons geen Nederlands komen leren? Ik wil wel die chicks daar versieren' begint Nelson en Brendan geeft hem toestemmend een high five 'Yes man'. Ik schud mijn hoofd 'nee dat gaat niet gebeuren hoe minder Eva weet hoe beter' zeg ik vast besloten. Ik wil haar niet weer meetrekken in deze wereld.

'Ahh wat jammer nou ze was echt gezellig' zegt Brendan overdreven en laat zich achterover vallen op de bank. 'Word het nieuwe kantoor al klaar gemaakt voor onze komst?' Vraagt Nelson. 'Ja ze zijn ermee bezig de Italianen trekken er al over een week in zodat zij alle administratie kunnen voltooien'

'En die Italianen gaan wij die nog eens ontmoeten?' Vraagt Harvey. Ik denk niet dat het zo handig is om de jongens te vertellen wie die Italiaanse krachten zijn. En dan vooral een persoon die de jongens erg interessant zullen gaan vinden. Namelijk Alesia de dochter van de grootste maffia baas in Italië. Alesia is gevaarlijk en dan niet bepaalt op fysiek gebied meer qua aantrekkingskracht.

In de tijd dat ik in Italië heb gewoond heb ik wat dingetjes met Alesia gedaan. We hadden geen relatie we waren meer aan het daten. Niemand die hier van af weet en dat wil ik graag ook zo houden. Alesia is compleet het tegenovergestelde van Eva en dat is ook waarom ik mij des tijds aangetrokken voelde door haar. Ze hielp mij om Eva te vergeten niets meer of minder ze was alleen nuttig voor dat.

'Kane!' Schreeuwt Cas en ik schrik op uit mijn gedachte. 'Jeezz man ik weet niet waar jij zit met je hoofd maar je bent echt al 5 minuten niet aanspreekbaar geweest'. 'Ik eh moet gaan' zeg ik en pak mijn leren jas van de armleuning om vervolgens de loods te verlaten.

'Vergeet haar, vergeet Alesia' zeg ik tegen mezelf wanneer ik in de auto stap. Ik ga het gelijk als ik thuis ben aan Eva vertellen over de plannen voor Nederland.

Dan licht het scherm van mijn telefoon op.

'Kunnen we praten bij mij?'
Mason

Ik zucht en start de auto eerst maar eens kijken wat die loser te zeggen heeft.

P.O.V Eva

Een vakantie naar Griekenland? Nee dat is niks voor Kane om te doen. Marokko? Daar ben ik al een keer geweest. Zuchtend sluit ik mijn laptop de zomervakantie begint over een week en ik heb nog steeds geen vakantie geboekt. Door alle drukte van de afgelopen tijd is het er eigenlijk niet van gekomen en wanneer we kunnen gaan kan ik niet de juiste bestemming vinden.

Ik hoor de voordeur dichtslaan en en warm gevoel komt in mijn buik naar boven. 'Hey babe' zegt Kane wanneer hij mij op de bank ziet liggen en komt boven op mij liggen om vervolgens meerdere kusjes in mijn nek te planten. 'I love you' fluistert hij in mijn oor en bijt zachtjes in mijn oorlel. 'En waar heb ik dit aan te danken?' Vraag ik overdonderd van Kane zijn gedrag.

'Dat heet je liefde uitdragen aan je partner schat' zegt hij en drukt vervolgens zijn lippen op de mijne om mij te laten zwijgen. Zijn warme zachte lippen omringen de mijne en bewegen heen en weer. Ik trek mij al snel terug 'Kane, fee is in de achtertuin aan het spelen we kunnen dit niet hier doen' zeg ik. Kane zijn ogen lichten op 'kom mee naar boven dan ik wil je alle hoeken van de kamer laten zien' zegt hij op een dominante manier wat mij wel geil maakt.

Al snel duw ik hem van mij af om recht op te gaan zitten 'we gaan geen sex hebben voor de ogen van onze dochter ja, vanavond ben je aan de beurt' zeg ik en druk een kusje op zijn neus om vervolgens de keuken in te lopen voor het avond eten. Kane zijn betreurde gezicht spreekt boekdelen en ik kan het ook niet laten om al die tijd met een grote glimlach op mijn gezicht rond te lopen.

Bad influence (A new beginning)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu