Het is nu 5 dagen verder dat ik weer in Amerika ben. Ik heb mij nog nooit zo gelukkig gevoeld als nu. Ik wil hier niet meer weg echt niet.
Kane spreek ik om de dag hij is meestal druk met 'zaken' zegt hij maar ik heb mijn twijfels. Laatst toen ik hem belde deed hij raar aan de telefoon en hoorde ik een stem op de achtergond. Ik besloot er verder maar geen aandacht aan te besteden.
Ook heb ik Mason gesproken en Fee en ik gaan vandaag langs om met hem te praten. Hij zei dat hij nodig iets aan mij moest vertellen niet wetende dat ik het al van Hannah weet. De laatste paar dagen heb ik nagedacht over mijn gevoelens voor hem. Mason en ik waren voordat Kane in Amerika was onafscheidelijk. Mason heeft alles voor Fee en mij gedaan en dat ben ik hen ook eeuwig dankbaar. Maar of ik verliefd ben? Ik weet het echt niet.
Hannah is vandaag vertrokken naar Afrika om Safa op te halen. Ze was zo zenuwachtig gister avond en ik kan niks anders dan blij voor haar zijn.
Ik verblijf nu bij Bas en om eerlijk te zijn heb ik hem denk ik het meeste gemist van alles. Bas en ik zijn vanaf jongs af aan altijd al onafscheidelijk geweest en dat is nu ook te merken. Toen ik Bas weer zag na al die weken kon ik mijn tranen niet bedwingen en zelfs hij had een paar kleine traantjes in zijn ooghoek ook al wilde hij dat niet toegeven.
'Sis!' Schreeuwt Bas naar boven. Ik was mij aan het omkleden om zo naar Mason te gaan. 'Jaaa!' Schreeuw ik terug alsof we nog twee tieners zijn. 'Kan je even naar beneden komen?!' Schreeuw hij terug. 'Ik kom al!' Roep ik en loop naar beneden. Bas staat onder aan de trap en kijkt mij met grote ogen aan. 'Heb jij een date ofzo?'vraagt hij haast fluisterend.
Ik voel mijn wangen rood worden. 'Nee hoezo?' Vraag ik alsof ik niet weet waarom hij dat denkt. 'Nou je Ehh ziet er nog al netjes uit.... op de goede manier hoor!' Zegt hij erachter aan wat mij doet lachen.
'Ik ga zo langs Mason hij wilde praten' zeg ik en draai een plukje haar om mijn vingers. 'Praten hmm' zegt Bas wantrouwend. Bas is altijd al meer fan geweest van Mason dan van Kane dat heeft hij wel duidelijk gemaakt.
'Bas....' zeg ik zuchtend. 'Ook al ben ik nu hier en Kane in Nederland.. zijn we nog steeds een stel dus ik zou niet met Mason of een andere man gaan aan pappen' zeg ik zelfverzekerd. Bas kijkt mij hoofdschuddend aan 'en waar ik die vriend van je dan? Hij laat lekker veel van zich horen Eef als hij je weer kwetst he ik doe hem echt wat. Ik ga persoonlijk naar Nederland toe om hen-' ik onderbreek hem 'BAS STOP!' Roep ik.
'Hij is nog steeds mijn vriend en ik sta achter hem ja!' Zeg ik en loop de trap weer op. 'Je wilde me toch wat vragen?' Vraag ik bot wanneer ik halverwege de trap sta. 'Of je naar het zwembad wilde gaan met Fee maar je gaat al naar Mason dus dan moeten we morgen maar gaan' zegt Bas en loopt zonder mij nog aan te kijken de woonkamer in.
Zuchtend loop ik de trap op en laat mij in mijn tijdelijke kamer op bed vallen. Bas kan ook echt nooit een goed woord over Kane zeggen het moet altijd negatief zijn. Alles wat Kane doet in zijn ogen is slecht bedoeld terwijl dat helemaal niet het geval is.
....
'Hier mama hier is het!' Roept Fee opgewekt door de auto wanneer we voor Mason zijn huis staan. Ik haal nog een keer diep adem en kijk in mijn achteruitkijkspiegel of mijn make up er nog een beetje goed uitziet. Fee is al uit de auto geklommen en rent al richting de voordeur wat betekend dat ik haar moet volgen.
Wanneer ik eenmaal bij de voordeur ben aangekomen belt Fee aan bij Mason. Het duurt maar een paar seconden voor de deur opent en Mason in de deur opening staat.
Hij ziet er beter uit dan ooit zijn fel blauwe ogen staan vol geluk en zijn haar zit perfect naar achteren. Zijn witte casual outfit met wit bloesje maakt het helemaal af. Ik voel dat ik begin te blozen door zijn uiterlijk.
'Ome Mason!!!' Schreeuwt Fee en vliegt in zijn armen. 'Heyy Feetje wat ben jij gegroeid zeg' zegt hij en tilt haar op. 'Ik heb je gemist' zegt Fee op een zielig toontje. Mijn hart breekt een klein beetje wanneer ik dat hoor. Voor Fee is Mason haar tweede papa aangezien hij haar in de eerste levensjaren mee heeft opgevoed. 'Ik heb jou ook gemist' zegt Mason en drukt zijn hoofd in haar nek.
Na een tijdje laat hij Fee zakken en rent ze door naar binnen. Dit huis is ook altijd een soort tweede huis voor haar geweest dus ze weet alles wel te vinden. Ik blijf wat ongemakkelijk buiten staan. 'Hey' zeg ik awkward. Mason sluit even zijn ogen en loopt dan naar mij toe om mij te omhelzen. Zijn grote gespierde armen om mij heen doen mij weer denken aan de tijd dat Kane helemaal niet meer in mijn leven was en Mason en ik aan het daten waren.
'Ik heb jou ook heel erg gemist Eef' fluistert hij in mijn oor wat mij een beetje kippenvel bezorgd. Zijn ogen ontmoeten de mijne en even blijft het stil. 'We hebben nog veel te bespreken' zeg ik om de stilte ongedaan te maken. 'Ik vind het al fijn om je überhaupt weer te zien' zeg hij met een glimlach. 'Kom mee naar binnen ik heb je favoriete wijn staan' zegt hij en pakt mijn hand vast om mij vervolgens naar binnen te begeleiden.
JE LEEST
Bad influence (A new beginning)
ChickLitDEEL 2 VAN DE BAD INFLUENCE SERIE! Het verhaal van Kane en Eva gaat verder. Het is 6 jaar later en in die 6 jaar tijd is er veel veranderd. Levens zijn veranderd maar niet alleen dat ook mensen zijn veranderd. Eva leert zichzelf kennen en komt erach...