1.
Jak codzień rano kiedy wybierasz się do pracy/szkoły/czy gdzie tam, giną ci reczy. Raz brakuje ci twoich ulubionych spodni a innym razem nie możesz znaleźć butów. A to wszystko przez twojego chłopaka Ashley'a który jak zwykle chce Cię zatrzymać jak najdłużej w domu.
Tego ranka też ci zaginęło kilka rzeczy i pytasz się Ashley'a gdzie one są.
-Gdzie jest mój naszyjnik?- pytasz.-A gdzie jest moja kosmetyczka?-
-A gdzie jest moja kurtka?- pytasz już bez siły czy w ogóle dostaniesz odpowiedź.
-Nie wiem- odpowiada niezwruszony.
-A czy Ty w ogóle coś wiesz?- pytasz już z sarkazmem.
-Tych rzeczy już w ogóle nie znajdziesz- mówi trochę zły.
-No proszę daj mi je. Dobrze wiem że je masz, jak każdego ranka- mówisz.
-A co dostanę w zamian?- pyta.
-Satysfakcję że mi pomogłeś?-
-To za mało. Chce buzi- mówi pokazując na policzek. Zrezygnowana podchodzisz do niego i kiedy już masz go pocałować w policzek on odwraca głowę i całujeś go w usta.2.
-Ash kochasz (T.I)?- pyta Andy.
-Bardzo- mówi i tworzy kształt serca z dłoni.3.
Jesteście przed koncertem i jak ktoś chce może przyjść do Black Veil Brides po autograf czy zdjęcie. Tobie i Ash'owi się trochę nudzi więc robicie dziwne miny.
-Ej kotku patrz na to- mówi Ash i wytyka język a Ty zaczynasz się śmiać.4.
Jesteście z Ashley'em w Polsce u twoich dziadków których Ash niezbyt lubi a oni niezbyt lubią go. Uważają że wygląda jak potwór i nie jest dobrym materiałem na męża.
Kiedy siedzie już przy stole twoja babcia zabiera głos.
-W dzisiejszym obiedzie będą uczestniczyć jeszcze trzy inne osoby- oznajmia a sekundę później jest słychać dzwonek do dzwi. Twój dziadek idzie otworzyć dzwi wejściowe a już po chwili przez dzwi jadalni przechodzą twoi rodzice, których Ash też nie lubi a oni też nie lubią go. Ale gdzie jest ta trzecia osoba? Zastanawiasz się.
Nagle przez dzwi wchodzi też twój ex (I.T.EX). Na co Ash reaguje tylko westchnieciem.Obiad mija w grobowej ciszy w której Ash próbuje nie pokazywać swojej złośći i strachu.
-No to chłopcze powiedz kto ci wyrządził taką krzywdę?- pyta się twój dziadek. No i zaczynają się podstawowe pytania które zadawają przy każdym waszym spotkaniu, czy na żywo czy przez kamerkę czy nawet przez telefon jak czasem do nich dzwonisz. I zawsze jest tak że pierw są pytania dotyczące jego wyglądu a potem coś co go na maxa wkurwi.
Ty tylko kiwasz w jego stronę głową na nie żeby przestał, ale w grę wciągnęła się też twoja mama.
-I co to za styl malowania się?- pyta ochszle.
-A czemu Ty malujesz paznokcie?- tym razem pyta twoja babcia.
-Ashley a jak tam u twoich rodziców?- pyta się specjalnie twój tata chociasz że wie że zgineli w wypadku kiedy miał osiem lat. Patrzysz na Ashley'a i widzisz w jego oczach smutek.-Wystarczy już tego. Ash idziemy- mówisz do swojego chłopaka wstajac od stołu.
-(T.I.) zawsze była świrnięta i nienormalna- mówi (I.T.EX). Na jego słowa Ash wybucha i podchodzi do twojego ex przywalajac mu z pięści krzycząc przy tym:
-Gnojku nie będziesz obrażać mojej dziewczyny-5.
Wracasz do domu z szkoły/pracy/czy gdzie tam i od razu idziesz do kuchni.
Na kuchennym stole leży Ashley i ci macha.
-Hej kochanie-Hey🤗
Sorry za błędy i mam nadzieję że się podoba.Dziękuję za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.