Dla WitchOfInternet i GhOsT927
1.
-Sebastian, jak się poznałaś z twoją dziewczyną (T.I.)?- pyta się jakaś fanka.
-Poznałem (T.I.) w sklepie z ciuchami. Poszliśmy tam z Remington'em bo mu się na jednym z koncertów spodnie rozerwały, no i mój braciszek się uparł, że musi sobie kupić nowe spodnie, no to z nim poszedłem do sklepu. Kiedy Remington mierzył jakieś spodnie, poprosił mnie żebym przyniósł mu te same spodnie, tylko że o rozmiar większe. No to ja jako kochany brat poszedłem po te o rozmiar większe spodnie i wchodzę do przymierzalni, gdzie zamiast Remusia bez spodni, widzę odwróconą do mnie plecami dziewczynę bez stanika- mówi twój chłopak.2.
Sebastian zaprosił cię na randkę.
Kiedy chłopak widzi że idziesz w jego stronę, zaczyna ci machać.-Hejo kochanie- mówi kiedy jesteś już koło niego i cię całuję.
3.
Jesteś z Palaye Royale w trasie koncertowej. W poszukiwaniu twojego chłopaka wychodzisz z tour busa na zewnątrz.
-Co robisz?- pytasz się, kiedy widzisz Sebastian'a.
-Szukam jakiś czystych majtek do ubrania- odpowiada ci twój chłopak.
-Ty serio nie masz ubrane gaci?-
-Nie. Patrz- mówi i udowadnia ci że nie ma na sobie ubrane majtek.4.
-Sebastian czy zaliczyłeś jakąś wpadkę przy rodzicach (T.I.)- pyta się któryś z fanów.
-Tak zaliczyłem wpadkę przy rodzicach mojej dziewczyny- odpowiada temu komuś twój chłopak.-Zapomniałeś powiedzieć że zaliczyłeś nie jedną wpadkę przy moich rodzicach- poprawiasz twojego chłopaka.
-Oo, nasza (T.I.) przyszła- mówi Remington, a ty siadasz Sebastian'owi na udach -To opowiedzcie jakaś wpadkę naszego Sebusia- kontynuuje wokalista.
-Na przykład jedną taką wpadką jest to, że Seba zapomniał że są u nas moi rodzice i wszedł nagi do kuchni w której akurat była maja mama- mówisz a wszyscy oprócz twojego chłopaka zaczynają się śmiać.5.
Sebastian'owi znów włączył się tryb wkurwiania Daniel'a.
-Deeeniel- mówi przybliżając się do basisty.-Przestań- mówi poszkodowany.
-Ahh Deeeniel- mówi twój chłopak nie przestawiając wkurwiać Daniel'a.
-(T.I.) wesz stąd twojego chłopaka, i niech idzie po wkurwiać Remington'a- mówi Deeeniel.
-Sebuś wchodz do środka i po wkurwiaj Remington'a- mówisz do twojego chłopaka, a on już jest w drodze żeby uprzykrzać innym życie.Dziękuje za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.