Dla pospolityruchacz
1.
Bring Me The Horizon jest aktualnie w trasie koncertowej i każdego dnia twój chłopak wysyła ci jakiś śmieszny filmik.
Tym razem w filmiku gra też Oli i oboje drżą ryje.
-Palę się!-2.
Chłopaki mają próbę, na którą siłą zostałaś zaciągnięta przez twojego chłopaka.
Próba trwa już od godziny, a ty jedynie się im przeglądasz i od czasu do czasu robisz Jordan'owi zdjęcie.
Kiedy już chcesz zrobić kolejne zdjęcie, twój chłopak robi głupią minę i wystawia język.Wszyscy obecni na próbie zaczynają się śmieć.
-Kocham Cię- mówisz do twojego chłopaka.
-Ja Ciebie też- odpowiada Ci i posyła ci buziaka w powietrzu.
-Ale oni się do siebie dobrami- mówi reszta zespołu jednocześnie.3.
Jordan i Oliver prowadzą wywiad.
-Jordan jak ci się układa z twoja dziewczyną?- pyta się dziennikarz.
-Bardzo dobrze- odpowiada mu Jordan -Jesteśmy zaręczeni- dokańcza, a Oliver jedynie robi wielkie oczy, przy słowie zaręczeni.4.
Chłopaki moją dzisiaj sesję zdjęciową, na którą jako kochana dziewczyna też musisz iść i kibicować twojemu chłopakowi.
Teraz jest kolej Jordan'a, a kiedy chłopak stoi przed obiektywem, to automatycznie włącza mu się jakaś głupawka i chłopak zaczyna robić dziwne miny.-On zawsze tak ma?- pytasz się cicho Oli'ego.
-Nie, robi tak tylko dlatego, że Ty tu jesteś i mu się przyglądasz- odpowiada Ci wokalista.5.
To się dzieje, kiedy twój chłopak ma kolejny napad głupawki i sztuczny pistolet pod ręką:Zuzanna Tkacz 🖤
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.