1.
Gee udziela wywiadu.
-Jaka jest twoja ulubiona potrawa jaką przygotowuje (T.I.)?- pyta się dziennikarz a nasz Gerard na wspomnienie o ulubionym daniu oblizuje wargę.2.
Jest środek zimy. My Chemical Romance* będzie miło dzisaj koncert. Nasza sassy diva założyła się że zagra bez kurtki i nie przerwie na chwilę koncertu by iść po kurtkę i ma zamiar to zrobić.-Oszalałeś już do reszty. Przecież będziesz chory- mówisz kiedy do koncertu zostało tylko kilka minut.
-Nie kotku nie oszalałem. Mam pomysł- mówi chytrze.
-A niby na jaki pomysł wpadłeś?- pytasz zaciekawiona na jaki pomysł wpadł tym razem jego mózg.
-Poprostu rzucisz mi kurtkę. Tak nie przerwiemy koncertu i nie będę chory- mówi i całując Cię wchodzi na scenę.Kiedy widzisz że Gee zaczyna robić się już zimno, bierzesz jego kurtkę i mu ją rzucasz.
3.
Z Way'em idziecie do jego rodziny na niedzielny obiad i chcesz wyglądać jak najlepiej bo to twoje pierwsze spotkanie z jego rodziną.
Teraz stoisz przed szafą i zaczynasz się zastanawiać co na siebie włożyć. Kiedy masz już ubrany outfit idziesz do swojego chłopaka żeby mu się pokazać.
-Co o tym myślisz?- pytasz się stojąc przed nim w zwykłej szarej sukience, takiej jaką noszą panie które pracują w biurze nudasów.
-Nie pasuje do Ciebie- mówi robiąc przy tym dziwna minę.Wracasz spowrotem przed szafę i tym razem wybór pada na czarną sukienkę również do kolan.
-A ta?- pytasz się znowu stojąc przed Gerard'em.
-Idealna- mówi, podchodzi do Ciebie i całuje w usta.4.
Jesteś wielką fanką My Chemical Romance od kąt tylko pamiętasz. Znasz ich wszystkie piosenki na pamięć i dzięki ci Boże zespół gra koncert w twoim mieście.
Na koncercie Gerard cały czas się na Ciebie patrzył i posyłał oczko.Po koncercie kiedy poszłaś do zespołu po autograf Gee pyta
-Czy tajemnicza dama wyjawni mi swoje imię?-
-(T.I.)- przedstawiasz się.5.
Wracasz w pracy/szkoły/gdzieś tam a w waszym ogrodzie czeka twój chłopak Gerard i posyła ci buziaka na przywitanie.-Nigdy więcej nie zostawiaj mnie samego na tak długi czas. Rozumiesz- mówi stanowczo kiedy do niego podchodzisz a chłopak Cię przytula.
Hey🤗
Piszcie jak coś się nie zgadza.
*Zróbmy tak że My Chemical Romance nigdy się nie rozpadło i gra do dnia dzisiejszego bez żadnej przerwy.Dziękuję za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.