Dla GhOsT927 i x_Alison_x
1.
-Ashley!- krzyczysz na cały dom i wchodzisz do waszej sypialni z pustym opakowaniem po spray'u do włosów.
-Co kochanie?- pyta się Ciebie twój chłopak siadając na waszym łóżku.
-Czemu znów używałeś mojego spray'u do włosów? Teraz kiedy go potrzebuje to nic nie ma- mówisz groźnie.
-Ja go nie używałem- mówi niewinnie Ash, co oczywiście jest nie prawdą.
-Ta, kłamstwa to możesz Andy'emu wciskać, a nie mi- mówisz nadal groźnie i rzucasz w twojego chłopaka tą butelką, która jakimś cudem trafia go w jego przyjaciela -A i spisz dzisiaj na kanapie- mówisz na odchodne, a Ash zmęczony twoimi humorkami, z powrotem kładzie się na łóżko.2.
Ash z Andy'm prowadzą wywiad, a ty podążasz w stronę chłopaków i potykasz się na prostej drodze i chłopaki zaczynają się z Ciebie śmiać.
3.
-Ashley co byś zrobił, gdyby ktoś się przystawiał do twojej dziewczyny?- pyta się CC.
-Przyjacielu, jak by się ktoś do mojej (T.I.) przystawiał, to bym go pobił, o Tak- mówi i pokazuje perkusiście jak by tego kogoś pobił.
4.
Chłopaki są w trasie koncertowej, na której ty nie mogłaś pojechać z Ash'em.
Reakcja twojego chłopaka kiedy wchodzisz do pokoju w którym BVB rozdaje autografy.-Kotek, co tu robisz?- pyta się Ash i cię przytula.
-Przyjechałam i zostaję- odpowiadasz mu i go całujesz.5.
Ashley prowadzi kolejny wywiad.
-Ash, wyobraź sobie że idziesz wraz z (T.I.) ulicą i ktoś do was podchodzi i mówi że do siebie nie pasujecie. Jaka jest twoja reakcja?- pyta się dziennikarz.
-Fuck you- mówi jedynie pokazując środkowego palca.Dziękuje za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
De TodoBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.