Dla myblacksaviours, Solitary_A, smerfetka46 i dla każdego kto też chciał Biersack'a
1.
Andy się na Ciebie obraził, bo zaspałaś do pracy/szkoły i nie zdążyłaś zrobić księżniczce śniadanka do łóżeczka.
Po drodze do domu wstąpiłeś szybko do supermarketu i kupiłaś składniki na ulubiony obiad twojego chłopaka.
-Już jestem!- drzesz ryja na cały dom, po tym jak zamknęłaś za sobą drzwi. Niestety odpowiada ci cisza. A to znaczy że szanowna księżniczka Biersack, jest nadal wielce obrażona.
Ściągasz buty i z zakupami idziesz do kuchni. Odstawiasz zakupy na blat i idziesz w stronę salonu, w nadziei że znajdziesz tam twoją zgubę. I się nie myliłaś. Andy stoi w kącie pokoju i ci się przypatruje.
-Nadaj jesteś na mnie obrażony?- pytasz powoli do niego podchodząc. Andy z obrażoną miną, odpowiada ci jedynie powoli klaszcząc w dłonie.Kiedy już stoisz na przeciw chłopaka, to się do niego przytulasz. Na początku chłopak nie oddaje przytulasa, ale po chwili czujesz jak złość chłopaka przechodzi i chłopak też Cię obejmuje.
-W ramach przeprosin ugotuje ci twój ulubiony obiad. Może być?-pytasz się chłopaka, odrywając głowę od jego torsu.
-Może być- odpowiada ci chłopak i cię całuje.
-Nie gniewasz się już na mnie?- pytasz się, kiedy pocałunek się już skończył.
-Kocham cię tak bardzo, że nie umiem się dłużej na ciebie gniewać- odpowiada ci i znów łączy wasze usta w pocałunku.2.
Kochana księżniczka zaprosiła cię na randkę do restauracji. Przez cały dzień się szykujesz i latasz po domu w te i we w tą, bo to nie możesz znaleźć maszynki do golenia albo prostownicy do włosów. Andysia jedynie się śmieje, jak zdesperowana czegoś szukasz.
Kiedy jesteś już gotowa schodzisz schodami na dół, gdzie czeka twoja księżniczka, a kiedy Andysia cię widzi, to jedynie się na ciebie patrzy z rozszerzonymi ustami.
-Mogę tak iść?- pytasz się ubierając czarne szpilki.
-Yeah- odpowiada jedynie chłopak, nie przestając się na ciebie gapić-Ja dziękuje losowi że mam tak piękną dziewczynę- mówi Andysia po obudzeniu się z transu i podchodzi do ciebie dając ci buziaka w usta.
3.
Andysia z chłopakami na sesję zdjęciową, na którą twój chłopak cię ze sobą zabrał.
Biersack wiedząc że na niego cały czas patrzy, próbuje wypaść przed aparatem jak najlepiej.4.
Biersack i reszta BVB prowadzą dzisiaj wywiad.
-Jak się dziś czujecie?- pyta sie koleś który prowadzi z chłopakami wywiad.
-Na tą chwilę, nie czuje swoich nóg- odpowiada Andysia do kamery.-Dlaczego?- pyta się dziennikarz.
-Bo jakimś cudem wcisnąłem się w ciasne spodnie mojej dziewczyny- odpowiada mu Biersack.
-A czemu ubrałeś spodnie (T.I.)?- pyta sie tym razem Ash.
-Bo mamy z (T.I.) te same spodnie, tylko jej są mniejsze o kilka rozmiarów i zamiast ubrać moich ubrałem jej- odpowiada poszkodowany.5.
-Kotek?- zaczynasz w stronę twojego chłopaka.
-Co?- odpowiada ci Andysia.
-Kocham cię- mówisz, a na japie Biersack'a pojawia się uśmiech.-Ja ciebie też- odpowiada ci chłopak i cię przytula.
Hey🤗
Nie dawno pojawiło się na moim profilu nowe ff, tym razem z Andysią.Zauważyliście że tu zawsze mówię że wydałam nową książkę?
Dziękuje za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.