Dla WitchOfInternet mam nadzieję że też ci się spodoba😊
1.
Po zakupach z przyjaciółką wracasz zmęczona do domu.
-Hej kochanie- kszyczysz w korytarzu.
-Hej- odkszykuje ci Oli z salonu. Ty na nic nie czekając odkładasz wszystkie torby z zakupami i podążasz w stronę salonu i siadasz na kanapie koło twojego chłopaka.
-Jak ci miną czas w którym mnie nie było na chacie i byłeś wolny?- pytasz się go.
-Dobrze- odpowiada Ci i Cię całuje.
-Idę robić obiad- mówisz i podążasz w stronę kuchni.
Kochasz pić zimne mleko z lodówki więc przygotowujesz sobie szklankę i podchodzisz do lodówki. Jaka musi być swoją miną kiedy nie zostajesz tam kartona z mlekiem.
-Wypiłeś mleko z lodówki?- pytasz się groźnie swojego chłopaka i stajesz mu przed telewizorem.
Na twoje pytanie Oliver żeby złagodzić sytuację uśmiecha się i drapie po głowie.-Pięknie dzisiaj wyglądasz- podlizuje ci się chłopak.
-Ty mi tutaj nie pięknuj- mówisz nie zmieniając domu głosu i siadasz ukradkiem na jego udach -Jak już wypijesz całe mleko, to wstaw następny karton do lodówki- mówisz już swoim głosem.
-Ok- odpowiada Ci chłopak.
-To teraz idziesz na dół do piwnicy po zimnie mleko z lodówki- mówisz.2.
-A tobie co?- pytasz się swojego chłopaka kiedy widzisz jego nieziemską minę.-Mój brat przed chwilą do mnie dzwonił- mówi nie zmieniając miny.
-I?- pytasz się nie do końca pakując o co mu chodzi.
-Przyjeżdżaja razem z rodzicami do nas- mówi ciągle trwając w tej samej minie.
-No to mamy przejebane- mówisz.
-Tak. Mamy przejebane- odpowiada Ci chłopak.3.
Oli prowadzi wywiad.
-Co byś zrobił jak by ktoś obrażał twoją dziewczynę (T.I.)?- pyta się dziennikarz.
-Pewnie bym zrobił coś takiego- mówi chłopak -Odwal się kurwa od mojej dziewczyny!-4.
Oli prowadzi kolejny wywiad.
-Oliver z tajemnych źródeł wiadomo nam że masz dziewczynę. Czy to jest prawda?- pyta się dziennikarz.
-Tak, to prawda- mówi twój chłopak.5.
Powoli otwierasz oczy i patrzysz się na drugą stronę łóżka gdzie Oli sobie znacznie śpi.
Ty chcąc zrobić twojemu chłopakowi niespodziankę i go wyręczyć idziesz do kuchni i zaczynasz robić naleśniki.
Po kilkunastu minutach słyszysz kroki w stronę kuchni A kiedy patrzysz na drzwi widzisz uśmiechniętą twarz swojego chłopaka.-A co się takiego dzisaj stało że zrobiłaś śniadanko w niedzielę, w dniu w którym ja muszę robić zbadanie?- pyta się chłopak i przytula cie do swojego torsu.
-Nic- odpowiadasz jedynie i go całujesz.Dziękuję za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.