Tak zjedziemy trochę z naszej listy.
1.
Tokio Hotel jest w trasie koncertowej, a ty po długich namowach twojego chłopaka Bill'a zgodziłaś się z nimi jechać.
Teraz jesteście w jednym z hoteli i czekacie przy recepcji.
-Kotku siusiu mi się chce,- mówisz cicho do Bill'a.
-Tam jest toaleta- odpowiada ci twój chłopak, pokazując na drzwi do damskiej toalety ,która znajduje się w holu hotelu.
W podziękowaniu całujesz wokalistę w usta i pędzisz w stronę toalety.
-Co Bill, będziecie mieć z (T.I.) spólny pokój?- pyta się Tom.
-Tak- odpowiada mu jego brat.
-Już sobie wyobrażam jak (T.I.) się pod tobą rozpływa- mówi przechylając się lekko do tyłu z rozłożonymi rękami, a Bill jedynie wywraca oczami.2.
Bill i Tom mają sesje zdjęciową, na którą twój kochany chłopak cię siłą z łóżka wyciągną, bo nie chciało ci się wstać.
-Czemu ja tu muszę być?- pytasz się Bill'a.
-Bo ci obiecałem że wezmę cię na tą sesje zdjęciową- odpowiada ci twój chłopak, podchodzi do ciebie i cię całuje.
-Bill, zaczynamy- mówi jakiś fotograf, a Bill wraca na swoje miejsce koło jego brata bliźniaka.
Nagle widzisz jak Bill się nie bezpiecznie blisko do Tom'a zbliża.Szybko wstajesz z krzesła na którym siedziałaś i do nich podchodzisz mówiąc:
-Kochanie odsuń się od niego, bo się jeszcze czymś zarazisz- i odsuwasz twojego chłopaka od jego brata.3.
-Kochanie!!- drzesz się na cały dom.
-Co?- odpowiada ci twój chłopak, a ty wchodzisz do salonu w którym Bill się aktualnie znajduje.
-Wychodzę i proszę cię bądź grzeczny i nie spal chałupy- mówisz błagalnie.
-Jap- odpowiada ci niewzruszony.4.
Wyjechałaś na kilka dni do polski do twoich rodziców. Bill ich nie cierpi więc został w waszym domu.
Teraz kiedy wróciłaś z powrotem, to mu o wszystkim opowiadasz, ale niestety chłopak cię nie słucha, chociaż że on dobrze wie jakie będą tego konsekwencje.
-No i jeszcze odwiedziła nas moja kuzynka- opowiadasz mu, a on jedynie patrzy się w telewizor.
-Aha- mówi jedynie, nie odrywając wzroku od ekranu.
-Jak takie aha, to powtórz to co przed chwilą powiedziałam- mówisz lekko wkurwiona.
-Twoja mama wpadła do studni- mówi nadal patrząc w ten telewizor.
-Nie, jestem w ciąży- mówisz żeby go wrobić, a na twoje słowa chłopak odwraca głowę w twoją stronę z niedowierzeniem w oczach.-Serio?- pyta się uradowany z szczęściem w oczach.
-Nie- odpowiadasz mu jedynie.
-To może się postaramy o dzidzie?- pyta się.
-Jak mnie będziesz słuchał to wtedy może będziesz przewijać za dziewięć miesięcy pampersy- odpowiadasz mu i zaczynasz dalej mówić, a Bill ci się dokładnie przysłuchiwał.
I tak jak mówiłaś dziewięć miesięcy później Kaulitz bawił się w super tatę.5.
-Kochanie zrób coś śmiesznego- prosisz swojego chłopaka z oczętami kota ze Shrek'a.
Na twoją prośbę Bill robi to o co go prosiłaś.Dziękuje za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.