1.
Jesteś smutna bo spadł ci telefon i roztrzaskał się na milion kawałków. Ronnie próbował już wszystkiego żeby jakoś odciągnąć twoja uwagę od twojego już nieżyjącego dziecka, ale nic nie pomagało. Chłopakowi zastała jedno ostatnie wyjścia które pomogło.2.
-(T.I.) patrz. O tej godzinie bomba zrobi boom!- mówi pokazując ci na zegarku godzinę.-Ta na pewno- odpowiadasz niezbyt wzruszona tym co chłopak do Ciebie mówił.
Ale jednak bomba wybuchła, a mianowicie Ronnie się spierdział i smierdziało na kilometr.
-A nie mówiłem że bomba wybuchnie- mówi po całej akcji.3.
Jesteś razem z Ronnie'm od tygodnia. Twoi rodzice nienawidzą chłopaka więc macie zakaz spotykania się ze sobą.
Jest środek nocy twoi rodzice już śpią, a ty piszesz z Ronnie'm. Nagle chłopak pisze do Ciebie żebyś wyszła na balkon, co po chwili zastanowienia robisz. Kiedy opierasz się o balustrade i spoglądając na dół widzisz Ronnie'go bez koszulki.
-Roszpunko spuść tu swe włosy- mówi żeby Cię rozśmieszyć co mu się udaje.
-Co tu robisz?- pytasz się.
-Przyszłem podziwiać widoki- mówi a tobie przypomniało się że jesteś tylko w samej bieliźnie.
-Muszę już uciekać zanim twoi rodzice mnie zobaczą- mówi i posyła ci buziaka.-Ronnie czekaj. Tu jest drabina- mówisz pokazując na przedmiot opierajacy się o dom koło twojego balkonu.
Ronnie wszedł po drabinie do Ciebie podniósł Cię za pośladki i się namiętnie całowaliście. Po tym zasnęłaś przytulona do torsu chłopaka.4.
Co rano jest walka o koszulkę. Ty zawsze chcesz ubrać koszulkę chłopaka którą on chce dzisaj ubrać.
-Ale to jest moja koszulka- mówi Ronnie.
-A ja kogo jestem?- pytasz.
-Też moja, ale Ty jesteś w moim sercu a koszulka jest na mnie- mówi, zakłada koszulkę i pokazuje że to on wygrał te walkę.5.
-Radke czemu zjadłeś moje babeczki?- pytasz się groźnie chłopaka.
-Nie zjadłem ich- mówi a Ty dobrze wiesz że on je zjadł więc pokazujesz mu środkowy palec. Chłopak odwdzięcza ci się tym samym.Hey🤗
Mam nadzieję że się podoba i przepraszam za wszystkie błędy.Dziękuję za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.