Dla _Ryan-Ashley_
1.
Jesteś z chłopakami w trasie koncertowej i teraz czekacie w pokoju, aż przyjedzie czas, żeby chłopaki już mogli wyjść na scenę.
A Chester jak to on, nie umie być przez chwilę spokojny i musi się jakoś wygłupiać i grać klauna.2.
- Hej, kochanie!- słyszysz krzyk twojego chłopaka, po tym jak Chester wrócił do domu.
-Hej- odpowiadasz mu z salonu, a już po chwili wokalista siada koło Ciebie na kanapie.
-Jak ci minął dzionek?- pyta się Chester i Cię całuje.
- Tak se- odpowiadasz mu lekko smutna i się lekko od niechcenia uśmiechasz.
-O nie. Gadaj co się stało- mówi twój chłopak, wiedząc że twój zły humor, jest czymś spowodowany.
-Moi rodzice dzwonili- zaczynasz i wzdychasz -Pytali się czy mogliby przyjechać na dzień luba dwa- dokańczasz i czekasz na reakcję ze strony Chester'a.
- Nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie i nie- mówi oburzony i macha palcem.-Mogą przyjechać na obiad, ale nie zniosę z nimi dłużej niż kilka godzin- mówi wokalista i Cię przytula, całując przy tym w czoło.
3.
Chester od samego rana, chodzi jakiś taki smutny i nie uśmiecha się jak zazwyczaj.
-Kotek, co jest?- pytasz się, kiedy jecie obiad i w ogóle że sobą nie rozmawiacie, co jest do was nie podobne.
-Ale co, co jest?- pyta się, nie wiedząc co masz na myśli.
-Jesteś dziś taki dziwny, smutny- tłumaczysz.
-Śnił mi się dziś koszmar, nic takiego- odpowiada Ci i łapie Cię za dłoń.
-Już dobrze, a teraz masz mi się uśmiechnąć- rozkazujesz, a chłopak od razu się lekko uśmiecha.4.
Od zawsze znałaś Chester'a od jego śmieszne strony. Chłopak zawsze jest pokręcony i zawsze udaje mu się, Cię rozśmieszyć.
Ale kiedy chłopaki wrócili po koncercie do busa, a ty zastałaś Tak swojego chłopaka, nie mogłaś przestać się śmiać.5.
Chester przygotowuje się do koncertu, a ty siedzisz za nim i mu się dokładnie przyglądasz, co chłopak próbuje ignorować i od czasu do czasu, strzela takie głupie miny jak ta:A ty jedynie odwzajemniasz jego buziaki.
RIP Chester, mam nadziej że jesteś w lepszym miejscu
Zuzanna Tkacz 🖤
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.