1.
Jesteś teraz ze swoim chłopakiem w sklepie.
W jednym momencie James zauważa twojego ex i posyła mu zło wrogie spojrzenie.2.
-I co?- pyta się Sam po tym jak James pytał się czy zostaniesz jego dziewczyną.
-(T.I.) zgodziła się być moją dziewczyną- mówi uradowany perkusista i przebija piątkę z basistą.3.
Jesteś nowa w tym mieście. Co rano idziesz do pracy/szkoły/gdzieś tam na pierwszo.
Każdego ranka widzisz tam mężczyznę z tatuażami.
Skąd go kojarzysz ale nie masz pojęcia z kąt.
Pewnego ranka ten mężczyzna do Ciebie podchodzi.
-Jestem James z Asking Alexandrii- przedstawia ci się A Ty już wiesz z kąt kojarzysz tego chłopaka.-Czy chciałabyś pójść ze mną o szesnastej do kawiarni na kawę i ciasto?- pyta się Ciebie proponując miłe popołudnie.
-Chętnie- odpowiadasz bez chwili zastanowienia.
-No to widzimy się w tym miejscu o szesnastej- mówi uradowany bo się zgodziłaś i już chce iść z bananem na ustach dalej ale się jeszcze zatrzymuje i pyta.
-A czy piękna Pani ujawni mi swoje imię?-
-(T.I.)- odpowiadasz.4.
Najgorszą twoją decyzją w związku z James'em była ta że zgodziłaś się dzielić z nim szafę na ubrania.
Księżniczka ma dwa razy więcej ciuchów od Ciebie, że aż się to wszystko na półkach nie mieści.
Dzisaj rano kiedy James był na próbie A Ty chciałaś się ubrać o mało lawina ciuchów na Ciebie nie spadła.-James możesz przyjść tu na chwilę?- pytasz się chłopaka kiedy ten akurat wrócił z próby.
-Co jest kotku?- pyta się Ciebie kiedy wchodzi przez próg waszej sypialni.
-Czas na posprzątanie twoich ubrań- odpowiadasz na jego pytanie.
-Serio?- pyta się ciebie i w duchu prosi żeby to nie była prawda.
-Tak. Dzisaj rano prawie lawina twoich ubrań na mnie spadła. Ty tu ogarniaj A ja idę gotować obiad- mówisz i życząc mu miłej zabawy idziesz do kuchni A kiedy chłopak ma pewność że już co nie widzisz wytyka ci język.5.
-Kotku ale mi ciepło- mówi James kiedy siedzicie w cieniu na tarasie.
-To wskocz do basenu- mówisz a chłopak po chwili to robi i wyciera dłonią twarz od wody.-Lepiej?- pytasz.
-Tak. Ale lepiej by było gdybyś Ty też tu była- mówi i robi maślane oczka.
-Nic z tego- mówisz.
-Ale dla czego?- pyta się smutny.
-Bo przyszedł mój wróg numer jeden-
-Czyli?- pyta nie do końca pakując o co ci chodzi.
-Okres głupku- mówisz.Hey🤗
Mam ostatnio odpał na Asking Alexandrie A szczególnie na album "The Black" więc nie zdziwcie się jak pojawią się Imagify z tymi panami.
Ostrzegam że mogę napisać źle imiona.Dziękuję za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.