1.
Z Ville jesteście parą od dobrego roku. Wiecie o drugiej osobie wszystko i nie wyobrażacie sobie życia, nie będąc razem.
Od kilku dni czujesz się obserwowana i od kilku dni widzisz jak, twój ex stoi pod wasz domem.
-Kotek?- pytasz się i siadasz na kanapie, koło twojego chłopaka.
-Co?- pyta się Ville i odwraca wzrok od telewizora, patrząc się przy tym w twoje oczy.
-Od kilku dni widzę jak mój ex stoi przed naszym domem i mam takie wrażenie że ktoś nas obserwuje- mówisz i odwracasz się w stronę okna. No i kogo zauważasz stojącego przed waszym domem?
-On znów tam stoi- mówisz do twojego chłopaka, a on jedynie podąża za Tobą wzrokiem. Nagle twój były rusza się z miejsca i podchodzi do drzwi wejściowych waszego domu, a już po chwili rozbrzmiewa głos dzwonka.
-Siedź tu, ja to załatwię- mówi Ville uspokajającym głosem i idzie odtworzyć drzwi.
Kiedy chłopak otworzył drzwi jedynie zmierzył wzrokiem przeciwnika i powiedział:
-Odpierz się- a potem zamknął drzwi.Po tym Ville podchodzi do Ciebie i cię przytula.
2.
Wraz z Ville'm prowadzicie razem wywiad.
-(T.I.), jaka jest najlepsza rzec którą Ville dla ciebie zrobił?- pyta się dziennikarz.
-Jest tego bardzo dużo- odpowiadasz dziennikarzowi, a Ville lekko zawstydzony się uśmiecha i zmienia pozycję w której siedział.A ta najlepsza rzecz?- dopytuje się upierdliwy dziennikarz.
-Pyszne śniadania do łóżka- odpowiadasz mu i przytulasz się do Twojego chłopaka.3.
-Kochanie, uśmiechnij się do zdjęcia!- krzyczysz, stojąc przy tym z aparatem w dłoniach.
Na twoje prośbę Ville się pięknie uśmiecha.-Jesteś cudowny- mówisz do niego, przeglądając zrobienie w kilka sekund zdjęcia.
-Wiem- odpowiada Ci i obydwoje zaczynacie się śmiać.4.
Sobota. Dla Ciebie i Ville dzień, w którym możecie zostać razem w domu. Po wspólnym posprzątaniu chaty, stoisz teraz w kuchni i gotujesz dla waszej dwójki obiad.
Nagle Ville podchodzi do Ciebie i się przytula do twoich pleców.
-Już się tęskniłeś?- pytasz się, krojąc przy tym pomidora do sałatki.
-No- odpowiada Ci i stoicie tak razem do siebie przytuleni, aż Ville się Ciebie pyta:
-Obejrzymy sobie wieczorem jakiś film?- i całuje Cię w kark.
-Jasne- odpowiadasz mu.
W końcu wieczór nadszedł. Ville już siedzi na kanapie i wyszukuje dla was film, a ty z misją popcornu wchodzisz do salonu i siadasz na kanapie, koło twojego chłopaka.
-Co oglądamy?- pytasz się.
-Horrora- odpowiada Ci i włącza film.
Oglądacie już chwilę, aż tu nagle coś wyskakuje z ciemności. Tak się przestraszyłaś, że wysypałaś z miski popcorn, a Ville na twoją reakcję, jedynie się śmieje jak psychopata.5.
Ville, jak to Ville, spędza w łazience kilka jak nie kilkanaście godzin, układając sobie jego piękne włosy.
-W końcu!- krzyczysz, kiedy Ville wyszedł z łazienki.
-No co, te włosy potrzebuje specjalnej opieki- mówi Ville na swoją obronę.
Podchodzisz do niego i potrzebujesz mu pięknie ułożone włosy.
-Ej, wiesz jak długo je oglądałem?- pyta się oburzony i układa włosy.Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.