1.
Vinny się na Ciebie obraził, bo nie zrobiłaś dzisaj jego ulubionego obiadu, którego mu obiecałaś że dzisaj zrobisz. Chłopak nie zwraca na Ciebie uwagi.
Próbowałaś już wszystkiego, ale on i tak nie reaguje.
-Co mam jeszcze zrobić żebyś mi wybaczył?- pytasz zrezygnowana. Na twoje pytanie nic chłopak nie odpowiada.
Nagle do głowy przychodzi ci pomysł, żeby przestał się na Ciebie gniewać.
Idziesz szybko do waszej sypialni i zakładasz bieliznę którą Vinny ci ostatnio kupił. Vinny'ego reakcja kiedy w bieliźnie koło niego przychodzisz.
2.
Jesteś nową w tej pracy/szkole/ gdzieś tam i wpadłaś w oko jednemu chłopakowi. Od koleżanki dowiedziałaś się że jest to Vinny Mauro.
Pewnego dnia idziesz sobie korytarzem i chłopak do Ciebie podchodzi.
-Część. Jestem Vinny Mauro z Motionless In White- mówi.-Część. Jestem (T.I) (T.N.)- odpowiadasz.
-Zgodzisz się pójść że mną na kawę czy ciasto?- pyta.
-Chętnie- odpowiadasz.3.
Wczoraj stało się najgorsze co dla kobiety może się stać. A mianowicie dostałaś okres. Nasz Vinny uwielbia grać opiekuńczego chłopaka, więc robi prawie wszystkie obowiązki za Ciebie, siedzi z Tobą i ogląda komedię romantyczne i doprowadza Cię do śmiechu głupim zachowaniem.
Dzisaj MIW ma próbę, więc Vinny wysyła Ci śmieszne snap'y.4.
-Vinny moja babcia dzwoniła. Powiedziała że nie mogą z dziadkiem przyjechać na święta- mówisz i siadasz na kanapie obok twojego chłopaka. Vinny się zwycięsko uśmiecha.
-Ale moi rodzice przyjadą- mówisz.-Nieeeee. To ja już wolę żeby twoi dziadkowie przyjechali- mówi.
5.
-Zakład że uda mi się przejechać na desce przez ten krawężnik- zakłada się z Tobą Vinny.
-Niedasz rady- mówisz znając jego jazdę na desce.
-Dam radę. A jak mi się uda, to przez następny tydzień będziesz mi usługiwać i robić wszystko co chce- mówi.
-Zgoda, ale jak ci sie nie uda to ty bedziesz mi usłwugiwał- mówisz.Jakimś cudem Vinny'emu udało się przejechać przez ten cholerny krawężnik i teraz musisz mu przez tydzień usługiwac.
Hey🤗
Sorry za błędy.Dziękuję za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.