Dla GhOsT927
1.
Chłopaki prowadzą wywiad.
-Co (T.I.) w tobie najbardziej uwielbia?- pyta się dziennikarz w stronę Devin'a.
-(T.I.) zawsze mi powtarza że kocha moje oczy- odpowiada twój chłopak.2.
Chłopaki robią właśnie teledysk do "Break The Cycle" na który Devin Cię wziął ze sobą.
-Kotek kocham Cię- mówisz a w dłoni trzymasz telefon. Chłopak ci nic nie odpowiada tylko pokazuje za twój telefon, dając ci znać że nie będzie mówił dopóki nie dołożysz telefonu na bok i odwraca się w inną stronę.Ty zrezygnowana bo chciałaś nagrać jak Devin mówi że Cię kocha, wkładasz telefon do tylnej kieszeni spodni, podchodzisz do Twojego chłopaka i uważając na jego instrument przytulasz się do niego.
-Ja Ciebie też kocham- mówi Ghost i całuje Cię w czoło.3.
Jak to Devin mówi "Diabeł w Ciebie wstąpił", bo znów gadasz jak najęta i nie dajesz chłopakowi spokoju.
-Kochanie musimy kupić nową kanapę- mówisz -I jeszcze do tego nowa kuchnia by się przydała i nową łazienka. O i jeszcze by się przydało kupić nowe łóżko dla nas- mówisz nie przestając zawalać go tym wszystkim.
Kiedy skończyłaś narazie zawracać mu głowę i poszłaś się przejść po domu, w poszukiwaniu rzeczy które trzeba kupić na nowo, biedny Devin naśladuje twoje gadanie:4.
Devin prowadzi wywiad i nagle zauważa Ciebie i w ułamku sekundy zawiesza na tobie oko.5.
Devin z Ricky'm rozmawiają z fanami.
-Czy mama twojej dziewczyny (T.I.) Cię lubi?- pyta jakiś fan Devin'a, a Ricky na to pytanie już szczerzy się jak do sera, bo wie jaka będzie odpowiedź.
-Ta babka mnie nie cierpi- odpowiada mu twój chłopak.-I dobrze że rodzice (T.I.) mieszkają na innym kontynencie, bo nie wytrzymał bym z nią na tym samym kontynencie co ja jestem- dokancza twój chłopak.
-A co takiego się stało że ona Cię tak nie cierpi?- pyta się tym razem inny fan.
-Oj dużo rzeczy się stało- mówi Devin -Na przykład to że, ta babka wyparowała sobie o szostej nad ranem, do naszej sypialni i ściągnęła że mnie i z (T.I.) kołdrę, kiedy akurat ta kołdrą była naszym jedynym zamknięciem przed nagością. Od tego czasu mama (T.I.) mnie nie nienawidzi i na każdym kroku uprzykrza nasze życie- dokancza.Dziękuję za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.