1.
Kellin dostał od fanów paczkę dużych ciastek. Ty nie jadłaś nic przez cały dzień a mamy już kilka minut po szesnastej.-Kellin dasz mi gryza?- pytasz się swojego chłopaka miłym dla ucha głosem.
-Odwal się- mówi jedynie i zaczyna jest kolejne ciastko.Ty patrzysz na niego z łzami w oczach, a chłopak na twoje łzy spływające z policzków mówi:
-No przecież żartowałem kotku. Masz ciatekczo tylko mi tutaj nie płać- daje ci ugryźć i Cię przytula.
-Kotek muszę Cię o coś spytać- zaczyna.
-A co chcesz wiedzieć?-
-Czy Ty masz okres?- pyta.
- Nie. Jeszcze nie- odpowiadasz.2.
Kellin ma dzisaj dzień miłości. Chłopak chce się tylko przytulać i całować, a ofiarą jesteś jak zwykle Ty.
Twój chłopak przez cały dzień za Tobą chodzi i całe szczęście dzisaj jest sobota, bo tak to nawet by z Tobą do szkoły/pracy/gdzieś tam poszedł.Za potrzebą poszłaś do łazienki. Kellin oczywiście nie odstępuje Cię na krok więc chciał z Tobą wejść do łazienki, ale zamknęłaś mu dzwi przed nosem.
-Daj mi buzi- mówi i nastawia dziubka jak stoisz w progu dzwi.
Ty zamknęłaś mu dzwi przed nosem jeszcze szybciej niż je otworzyłaś i Kellin pocałował dzwi.
Przesedziałaś w tej łazience aż do samej nocy i kiedy miałaś pewność że twój chłopak już dawno śpi powoli otworzyłaś drzwi łazienki i prawie na zawał padłaś kiedy dwa kroki od drzwi widzisz w ciemności uśmiechniętą twarz Kellin'a.
-Boże jak mnie wystraszyłeś- mówisz i ciężko oddychasz.
-Myślisz że jak się zamknięsz w łazience na kilka godzin to nie będzie buziaczka- mówi i Cię całuje.3.
-Tak bardzo Cię kocham- mówi Kellin kiedy widzi na stole swoje ulubione danie.Chłopak podchodzi do Ciebie i Cię przytula do swojego torsu.
4.
-Kotek?- pytasz się swojego chłopaka kiedy siedzicie na kanapie w waszym salonie i oglądacie jakiś bezsensowny film.
-Co?- pyta się Kellin nie odkrywając wzroku od telewizora.
-Zróbmy sobie sesję zdjęciową- mówisz przekonujący głosem. Po chwili namysłu, Kellin się zgadza.-Ustaw się tam i zrób jakaś fajną poze- mówisz do chłopaka kiedy masz już ustawione lampy i trzymasz aparat w ręku.
Twój chłopak zaczyna robić pozę a ty zaczynasz robić mu zdjęcia.-Idealnie tu wyszłeś- mówisz do niego kiedy po sesji siedzicie przed komputerem i przeglądanie zdjęcia.
-A Ty tu idealnie wyszłeś- mówi i pokazuje na czarno białe zdjęcie kiedy lekko zasłaniasz twarz kapeluszem.5.
Jesteś z całym Sleeping With Sirens w trasie koncertowej.
Teraz po koncercie gracie w prawdę czy wyzwanie.
Kellin dostał wyzwanie co po chwili robi.Dziękuję za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.