1.
Jesteś z BMTH w trasie koncertowej. Obraziłaś się na chłopaków bo miałaś wysprzątane na błysk cały tour bus a oni po koncercie wparowali do środka i powywracali wszystko dogóry nogami.
Oli próbował już wszystkiego żebyś się na niego już nie gniewała nawet kazał reszcie bandy posprzątać, ale to i tak nie pomogło. Teraz z Jordan'em próbują cię jakoś rozśmieszyć żebyś się już na nich nie gniewała.
Te dwa palanty próbowały już kilku sztuczek ale bojący wyraz twarzy twojego chłopaka kiedy sztuczny dinozaur chce go ugrzść w końcu doprowadził cię do śmiechu.2.
Oli obiecał ci że zabierze cię na próbę zespołu.
-Kotek wstawaj- mówi twój chłopak spokojnym głosem.
-Jeszcze chwilę- mówisz zaspana i się odwracasz na drugi bok i zasypiasz.
-Daje ci pięć minut- mówi i kładzie się koło ciebie. Kiedy mija pięć minut Oliver wstaje i krzyczy:
-Obudź się!-Ty na jego darcie mordy spadasz z łóżka.
-No już nie musisz krzyczeć- mówisz i idziesz w stronę łazienki a wokalista za tobą.3.
Cud się stał i jakoś udało ci się wyciągnąć Oliver'a na zakupy. Po godzinie chodzenia po sklepach Oli zaczyna marudzić że mu się już nie chce chodzić po tych durnych sklepach i że chce już wrócić do domku i obejrzeć z tobą jakiś film na jego ukochanej kanapie.
-Jeszcze tylko wejdziemy tu i jak dla mnie to nawet możemy obejrzeć jakiś horror- mówisz kiedy stoicie przed jakimś sklepem z sukienkami.
-Ok- mówi chłopak.
Jego mina kiedy pokazujesz się mu w seksownej sukience.-Mogliśmy tu przyjść na samym początku- mówi wniebowziety i cię przytula.
4.
-Nie złapiesz mnie- mówisz do swojego chłopaka kiedy jesteście na plaży i zaczynasz biec przed siebie. Oli kiedy widzi że zaczynasz biec biegnie za tobą.
-Za chwile cię dopadne- mówi i wystawia rękę żeby cię złapać.-Mam cię- mówi twoj chłopak kiedy stoicie twarzą do siebie i cieżko dyszycie. Oli jedynie cię całuje i przytula da swojego torsu.
5.
-Co ty robisz?- pytasz swojego chłopaka kiedy wróciłaś z zakupów i widzisz to:
-W końcu jesteś. Zaczynam wariować kiedy nie ma cię przy mnie. Nigdy więcej mnie nie zostawiaj samego na tak długo- mówi i cię przytula.
-Ale nie było mnie piętnaście minut- mówisz w tors chłopaka.
-O piętnaście za długo- odpowiada ci.Hey🤗
Przepraszam za wszystkie błędyDziękuję za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.