1.
Chris pojechał odwiedzić swoją mamę na kilka dni. Twój chłopak chciał Cię ze sobą zabrać ale musiałaś pracować/ iść do szkoły/coś tam.
Od dwóch dni źle się czujesz i masz poranne mdłości. Twoja przyjaciółka poleciła ci iść do lekarza.Pani doktor po przebadaniu wysłała Cię do ginekologa.
Po kolejnych badaniach okazało się że jesteś w ciąży.
Nie możesz w to uwierzyć że pod twoim sercem rozwija się istota która kiedyś powie do Ciebie mamo, a do twojego chłopaka tato. Tylko męczy Cię jeszcze pytanie:
Jak ja to powiem Chris'owi? I czy on w ogóle będzie chciał wychowywać dziecko?W drodze powrotnej do domu tak bardzo zastaniawiasz się jak to powiedzieć twojemu chłopakowi, że nie zauważasz jak już jesteś pod waszym domem. Parkujesz auto i wysiadasz z niego.
Kiedy siedzisz w salonie i zastanawiasz się jak będzie wyglądać twoja przyszłość jako mama, po domu roznosi się dźwięk dzwonka do drzwi. Wstajesz z kanapy i idziesz odtworzyć temu komuś.
Za drzwiami stoi Chris z szeroko rozłożoymi ramionami, czekający aż go przytulisz. Jesteś tak oszołomiona że tylko gapisz się na niego z szeroko otwartymi oczami.
Muszę mu to teraz powiedzieć- myślisz.
-Kotku wszystko w porządku?- pyta się.
-Musimy pogadać- mówisz cicho i idziesz w stronę salonu siadając na kanapie, a Chris zamyka drzwi i robi to samo.
-Kotku o co chodzi?- pyta zaniepokojony po dłuższej chwili ciszy.
-Jestem w ciąży- mówisz cicho a jedna pojedyncza łza spływa ci po policzku.-Serio?- pyta się po swoim "yes".
-Tak- odpowiadasz w lepszym humorze.Po swoim drugim "yes" Chris zamyka Cię w szczelnym uścisku i mówi.
-Kocham was- schyla się i całuje twój brzuszek.2.
Motionless In White jadą w trasę koncertową. Wszyscy chłopcy chcieli żebyś też jechała ale powiedziałaś że nie możesz bo masz coś ważnego do zrobienia, co oczywiście jest nieprawdą chcesz zrobić Chris'owi niespodziankę. O twoim planie wie tylko Ricky.
Chłopaki za godzinkę mają koncert a Ty czekasz na odpowiedni moment żeby wejść do ich tour busu.
Stoisz pod drzwiami i czekasz na Ricky'ego który ma wyjśćz busu pod pretekstem że idzie zapalić.-Chris mam dla Ciebie niespodziankę- mowi Ricky do twojego chłopaka kiedy jesteście w środku a Ty chowasz się za plecami gitarzysty.
-Najlepszą niespodzianką była by (T.I.)- mówi smutno a Ty wychodzisz zza pleców przyjaciela.Chris podbiega do Ciebie i Cię przytula.
3.
Jesteście z Chris'em na zakupach. Właśnie idziecie do auta.
-O kogo my tu mamy. Dziwoląg znalazł sobie dziwoląga- mówi chłopak że szkoły/pracy/gdzie tam, który Cię wyzywa.
-(T.I) idź już do auta. Ja to załatwię- mówi nad wyraz spokojny Chris co jest dziwne, bo zawsze jak mu o nim opowiadasz normalnie para wychodzi mu z uszu.-Masz się od niej odczepic- mówi wyraźnie twój chłopaka kiedy jesteś już w aucie.
-Bo co mi zrobisz? Nie boję się Ciebie- mówi.
Chris robi krok w jego stronę a ten głupek nie zauważa torby która tam położył, i pada na posackę. Chris robi tylko:4.
Chris'owi w końcu udało się wyciągnąć Cię na randkę do restauracji, więc chce wyglądać jak najlepiej.
5.
Chłopaki z zespołu jakimś cudem dowiedzieli się o twojej ciąży i teraz chcą coś z Chris'a na ten temat wyciągnąć.
Ale z Chris'em ustaliliscie że na razie nikomu nic nie powiedzie, więc teraz próbuje ich jakoś spławic.Hey🤗
Mam nadzieję że się podoba i przepraszam za wszystkie błędy.
Dziękuję za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.