1.
Jesteś z przyjaciółką w sklepie z eleganckimi ciuchami. Twoja przyjaciółka (I.T.P.) wyprawia przyjęcie na które wszyscy muszą elegancko wyglądać więc teraz wybieracie dla Ciebie suknie.
Wychodzisz z przymierzalni w seksownej sukience którą oczywiście ci (I.T.P.) wybrała i obok was stoi jakiś chłopak którego znasz z widzenia ze szkoły. Patszy na Ciebie z szeroko otwartymi oczami a kiedy wasze spojrzenia się spotykają, speszony odwraca głowę w drugą stronę.-Wiesz jak się nazywa ten chłopak?- pytasz się swojej przyjaciółki.
-To Emerson Barrett. Też będzie na przyjęciu- mówi a Ty się uśmiechasz że znowu zobaczysz tajemniczego chłopaka.2.
-Emerson zaposuj proszę do zdjęcia- prosisz swojego chłopaka z maślanymi oczkami.
- No dobra ale tylko raz- mówi i zasłania twarz.-Serio?- pytasz.
-Serio- odpowiada Ci z głupim uśmiechem.3.
-Emerson co Ty robisz?- pytasz chłopaka.
-Naśladuje Ciebie- odpowiada.
-Ale ja tak nie robię- mówisz.
-Robisz. Patrz pokaże Ci jak robisz-Jego ruchy są śmieszne więc nic innego od śmiania się nie zostało ci do zrobienia.
-Jak Ty tak robisz, to ja się z Ciebie nie śmieje- mówi lekko oburzony.4.
Emerson'owi udało się wyciągnąć Cię na randkę i teraz jego bracia Remington i Sebastian udzielają mu rad dotyczące waszej randki.
-A masz dla niej kwiaty?- pyta się Sebastian.
-Tak ale niewiem które są lepsze- mówi i pokazuje je chłopakom.-Te pierwsze- mówią jednocześnie Remington i Sebastian.
5.
Kochasz patrzeć na Emerson'a jak słucha muzyki i przy tym rysuje. Chłopak kocha to jak się na niego patrzysz i od czasu do czasu strzela głupie miny.Hey😊
Zapraszam Was na preferencje z Palaye Royale które się pojawiły na moim profilu. To jest zespół gdzie gra Emerson, Remington i Sebastian.Dziękuje za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.