Zostałam poproszona przez alka_koalka do zrobienia więcej imagif'ów z Devin'em, więc oto one:
1.
Devin i Chris prowadzą wywiad.
-Devin czy to prawda, że się żenisz?- pyta się dziennikarz, na Co Devin nie wie co odpowiedzieć i robi lekko zawstydzoną minę.
- To prawda, a ja będę świadkiem- odpowiada za niego Chris i podnosi do góry rękę, kiedy wspomina że to on będzie świadkiem, na twoim i Devin'a ślubie.2.
Twój kochany Devin, zaprosił Cię na randkę. Więc przez ostatnie dwie godziny przed wyjściem, latałaś po łazience i się szykowałaś do wyjścia.
-Czy tak mogę iść?- pytasz się twojego chłopaka, kiedy gotowa wychodzisz z łazienki.
-Tak- odpowiada Ci Devin z wielkim uśmiechem na twarzy.Chłopak podchodzi do Ciebie i Cię całuje.
3.
Devin wraz z Josh'em prowadzą wywiad.
-Devin, czy to prawda, że twoja dziewczyna też jest z wami w trasie koncertowej?- pyta się koleś z mikrofonem.
-Tak to prawda- odpowiada mu twój chłopak.
-A ciężko się uprawia seks w busie koncertowym?- zadaje dziennikarz kolejne pytanie, na co Josh zaczyna się śmiać, przypominając co robiliście z Devin'em dzisiejszej nocy.
-Nie- odpowiada krótko Devin4.
Budzisz się, ale twojego chłopaka nie ma koło Ciebie w łóżku. Widząc otwarte drzwi balkonowe, wychodzisz na dwór i widzisz twojego chłopaka, robiącego kółeczka z dymu.-Hej- mówisz i przytulasz się do jego pleców.
-Hejo- odpowiada Ci, a po oburzenie się do Ciebie przodem, całuje Cię w czubek głowy.5.
Z Devin'em macie dzisiaj wolny dzień i obydwoje spędzanie go na kanapie, przed telewizorem.
-To co teraz oglądamy?- pyta się twój chłopak, kiedy kolejny film się kończy.
-Nie wiem, wybierz coś, a ja pójdę po coś do przegryzienia- odpowiadasz mu i ruszasz w stronę kuchni, a po chwili wracasz z miską pełną chipsów.
-Co wyłączyłeś?- pytasz się, kierując się w stronę kanapy. Devin na twoje pytanie nic nie odpowiada, tylko się śmieje.-50 Twarzy Gray'a- odpowiada Ci po chwili, a ty zastanawiasz się, czy to jest bezpiecznie mieszkać z Devin'em.
-Nigdy więcej nie wybierasz filmów- mówisz do niego i siadasz na kanapie.
-Też Cię kocham- mówi Devin i Cię przytula.Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.