1.
-A tobie co?- pytasz się swojego chłopaka kiedy widzisz to:-Dostałem głupawki- odpowiada ci twój chłopak.
-Właśnie widzę- mówisz.2.
Zmęczona pracą/szkołą/czymś tam wracasz do domku, a po przywitaniu się z twoim chłopakiem idziesz się od razu umyć.
Kiedy już stoisz pod prysznicem i siegasz po twój ukochany żel pod prysznic który wczoraj kupiłaś, zauważasz że w środku już nic nie ma.
Zesłoszczona wychodzisz z pod prysznica, owijasz swoje ciało ręcznikiem i schodzisz do salonu.
-Używałeś znowu mojego żelu pod prysznic?- pytasz groźnie Dave'a.
-Co? Ja? Nie- odpowiada Ci chłopak pokazując na siebie.-To więc kto z użył całą butelkę żelu?- pytasz już bardziej swoim głosem.
-Duch- odpowiada Ci chłopaka.
-Ta na pewno. Coś czuję że ten duch nazywa się Dave który będzie dzisiaj spać na kanapie- mówisz i idziesz z powrotem do łazienki.3.
Dave z resztą grają koncert na który przyszłaś. Kiedy twój chłopak cię zauważa posyła ci prawie nie widocznego buziaka.4.
-Dave!- krzyczysz z kuchni.
-Co?- odkrzykuje ci chłopak z salonu.
-Choć tu na chwilę. Muszę ci coś powiedzieć-
-Co chcesz mi powiedzieć?- pyta się chłopak, który przed chwilą wszedł do kuchni.
-Mama do mnie przed chwilą dzwoniła- zaczynasz -Powiedziała że przylecą z tatą do nas na dwa tygodnie- kontynuujesz zadowolona z tego.
-Co kurwa...dlaczego mi to robisz?- pyta chłopak.-Lepiej się z tym poguć, bo będą teraz często u nas- mówisz oburzona i wychodzisz z kuchni, a Dave zaczyna sztucznie płakać.
5.
Kiedy podczas nagrania zaczyna mu się nudzić:
Hey🤗
Przepraszam za wszystkie błędyDziękuje za czytanie
Zuzanna Tkacz
CZYTASZ
Rockowe Imagify [ZAKOŃCZONE]
RandomBędę tu dodawała różne Imagify z różnymi gwiazdami muzyki rocka i metalu takimi jak Andy Biersack, Oliver Sykes czy Chris Cerulli ale i też dużo innych.