Assalammualaikum .
Yang mana tak kenal aku lagi , panggil je hana. umur 20.
2011
Okay , aku masa tingkatan 3 , aku dah mula dapat mimpi pelik dimana aku ada terserempak sorang budak yang aku langsung tak kenal tapi aku tahu nama dia. Nama dia ' Ella '. Aku jumpa ella ni dalam mimpi . Mimpi berkisarkan macam mak ayah aku nak hantar aku balik Kedah ( kampung aku ) . Masa dekat stesen bas , tiba2 ada angin puting beliung datang dan mak aku masih dekat tandas. Jadi, ayah aku suruh aku stay kat situ sementara ayah cari mak. Masa tu lah , angin puting beliung tu lalu dpn aku . Aku berpaut kat besi tangga . Tangan aku terpegang tangan yang kecik. Bila aku toleh kanan , aku nampak budak kecik. Pucat. Comel sangat. Pakai gaun. Dia pandang dalam muka yg sayu. Dia cakap ' Saya pergi dulu ' . terus dia lepaskan tangan dia dr tangan aku dan masuk dalam pusaran angin kuat tu. Aku terus jerit nama dia sedangkan aku baru je jumpa dia dalam mimpi tu.
2014.
aku mimpi pelik. tahun 2014 ni la mulanya mimpi pelik2 datang. Aku dapat mimpi awan hitam jatuh ke bawah dengan petir kilat kejar aku. Ikut je kemana aku pergi. 2 kali aku dapat mimpi tu. kali ptama awan tu memerhati dari jauh sbb aku dalam flat. dia xdatang dekat. aku waktu tu takut. Masa mimpi awan tu kali kedua ( mimpi ni mcm bsambung tp bkn masa yg sama ) . Awan tu datang lagi , tp waktu ni aku menangis dan terus berlari bawah awan hitam tu. Bila masuk dalam flat tu , aku dah rasa sangat selamat. tp flat aku gelap gelita. cari rumah pulak xjumpa. Mimpi tergantung dan aku xtau apa maksud .
2015
Mula Tahun lepas , mimpi menakutkan follow up. Dalam mimpi aku nampak macam2 , alami macam2.
- Pernah mimpi aku berjalan dengan 2 kawan aku . Jalan kat shortcut rumah aku ni . tiba2 ada ular hitam dari jauh laju je datang nak kejar. aku xnampak ular tu. Tp kawan aku nampak . disebabkan aku ni jalan kedepan dulu , kawan aku dalam mimpi tu menjerit " weh ,tu ular doh. lari lari " . dalam mimpi tu ada gate. jadi kitorang lari sepantas mgkin nak sampai kat gate tu dan lock. Lega.
- Aku pernah dapat mimpi aku pergi kedai butik . Kedai baju. Mcm bangunan ksong tp kedai tu je buka. so aku masuk . masuk kedai tu , aku nampak ular berbelit dkt rak baju. melingkar elok kepala semua pndg aku. Aku mcm xendah sbb aku ingt tu hiasan tp mcm pelik je kedai baju hiasan ular. Aku pilih2 then nak bayar tu. Haih. akak cashier tu muka dia pucat sgt tp ada dia solek mcm gincu sikit n celak. Aku dah rasa takut dalam mmpi tu. Tgk ular byk sgt. Aku ttbe tpandang pintu masuk td. Ada ular sebesar anakonda warna silver bersisik mcm naga tp bukan naga. Dia renung je aku. Aku takut . aku ckp kt akak cashier tu " kak. sy nak keluar ni " . padahal ular tu tkde pn masa aku msuk tdi. Pastu akak tu selamba je angkat ular tu n belai mcm dia belai kucing. Dia cakap " dia ni mmg mcmni. garang sikit " aku trus buka pintu n keluar. Aku keluar je , ngam2 kedai tadi lesap. Yg dpn mata aku wktu tu lot kosong je. baju yg aku beli tu hanya daun kering n serpihan mcm batu.
2016
tahun ni mimpi sampai dia tindih dalam sedar. dan dah mula menjelma tnjuk diri dalam bentuk kelibat dan angin tiup kat telinga. Kadang melintas bila aku xprasan. Tp aku nampak dr tepi anak mata. Kadang tu aku jd tekanan bila bunyi siling mcm guli, org hentak gas , seret perabot dalam bilik aku. Dia mcm ikut aku. sbb keadaan katil aku berubah banyak kali. aku sendiri yg ubah. tp bunyi tu tetap ada atas kepala . btl2 dkt posisi katil aku. Rumah aku jgk aku pernah mimpi yg ada benda dekat tangki air dalam bilik air. aku mimpi nampak aku yg tgh basuh muka dan ada benda pandang aku dr atas. Sebab aku ada that feel yg aku ni diperhatikan. ada masa aku rasa aku free dr mata mata ghaib . Tp mmg aku disahkan ada gangguan jin. Still dalam rawatan .
Dari mimpi , benda tu tunjukkan diri. Tp paling ketara dulu dan skrg adalah aku sgt takutkan benda yg aku xpatut takut. Aku rumah flat. tandas sebelah bilik je. kadang takut nak g tandas sorg. Lainlah kalau rumah teres atau rumah kat kampung sbb tandas jauh. Aku selalu takut bila nak tidur. Aku akan pandang t
ingkap , dan tgok bawah katil. Pernah terjadi satu malam tu. Bawah katil aku ni mmg ada anak patung garfield , besar yg aku ikat gn plastik hitam. Aku dgr plastik tu mcm dibuka org atau lebih sedap didengar , ada yg cuba nak bukak. tau kan bnyi plastik? mcmtulah . bawah katil aku bnyi mcmtu jam 2/3 pg. aku mula xambil endah. aku cuba lelap. ttbe bawah katil bnyi org ketuk. aku terus xtido malam tu.
YOU ARE READING
Cerita seram...2
HorrorHighest raking in horror story #134- 16/11/17 #68- 2/7 #8-7/7 dlm pengajaran #37-8/7 dlm hantu #4-30/9 dlm sejarah # 3- 30/9 dlm pengajaran Ye aku tahu copy paste dari buku pertama soo what.. xde benda lain aku nak bagi sinopsis. . Cerita benar dar...