5. Úplněk

469 32 0
                                    


„Nemůžu uvěřit, že ti McGonagallová dala školní trest společně s Potterem!"


Chloe nicméně nebyla sama. I Anne měla potíže s tím přijmout fakt, že svůj první školní trest vůbec stráví s Jamesem Potterem. A ještě k tomu na začátku úplně toho nejdůležitějšího školního roku.


„A za co vůbec?" zajímal se Lucius, který považoval Annino neštěstí za příležitost k úniku před tím svým – totiž Narcissou, které se skoro bál podívat do očí, aby se do něj náhodou nezamilovala.


Anne odložila příbor. Vůbec neměla chuť k jídlu. „Posmívala jsem se tomu tlusťochovi."


„Ten je fakt marnej," přikývl Lucius souhlasně, zatímco si prohlížel vidličku.


„A Potter taky?" Chloe na to. „Copak to se v Nebelvíru dělá?"


„Prosím tebe," ozvala se Bellatrix zpoza číše s dýňovou šťávou (radši by skřítčí víno, ale dýňová šťáva jí chutnala taky – a to moc), „mluvíš o koleji, kde je Sirius Black. Co kdy on udělal chrabrýho?"


„Odešel z domu," pokrčila Anne rameny a jakoby nic upila z vlastní číše. „To vyžaduje odvahu."


Lucius a Chloe si vyměnili pohledy. Volně by se to dalo přeložit jako: A do hajzlu. Bellatrix se celá napřímila. Nahnula se k Anne, která seděla na přes stůl, až si Lucius trochu odsedl, kdyby se na ní náhodou chtěla vrhnout jako kočka na klubko.


„To nemyslíš vážně," zasyčela Bellatrix. „Mluvíš tady o mojí rodině, kterou zradil."


„Já neříkám, že udělal správně," opáčila Anne. Moc dobře věděla, proti čemu stojí. Pořád se ale příliš litovala v souvislosti se svým školním trestem, než aby jí v hlavě zbylo místo na Bellatrix. „Jen říkám, že nikdo z nás by to neudělal."


„To protože se to nedělá!" Bellatrix se zvedla. „Nedělá."


„No, tak, Bello, sedni si," odvrátil se Lucius od ostatních, jejichž pozornost Bellatrix svým náhlým vztykem upoutala.


„Neříkej mi tak, Luciusi," procedila mezi zuby Bellatrix. „Jsem Bellatrix. Ne Bella."


Anne si nemohla pomoct. Nešlo to. „Tak ti říkal on?"


Bellatrix svrběla dlaň. Nejradši by Anne dala takovou facku, že by jí ten výraz zmizel z tváře navěky. Na poslední chvíli se ale zarazila. Naklonila se přes stůl: „Dej si pozor, s kým mluvíš, Anne."


V okruhu několika metrů u zmijozelského stolu zavládlo šokované ticho. Regulus a Narcissa Blackovi se po sobě překvapeně podívali, načež se Narcissa zvedla a přešla za sestrou.


„No tak, Bello," pohladila ji po vlasech.


✔ Zaměřeno na Zmijozel [Pobertové - FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat