Anne Benettonová odcházela z Křiklanova večírku s pocitem malého vítězství. Podařilo se jí získat startovní převahu nad Bellatrix a dokonce zvládla i Blacka, ačkoliv jeho arogantně okouzlující úsměv ji zřejmě bude pronásledovat ve snech.
Do zmijozelského sklepení se vracela kolem jedné ráno. Vzhledem k tomu, že byl pátek, spousta lidí zůstávala vzhůru - ti pilnější nad učebnicí, ti méně pilní nad propašovaným alkoholem.
Anne už nyní sklízela první plody. Jakmile vešla dovnitř, veškerá konverzace utichla. Pravděpodobně se Anne a Bellatrix staly předmětem zájmu všech rýpálků a všeználků z celé koleje.
Anne si dala záležet na tom, aby se tvářila patřičně vítězoslavně, než zamířila do svého pokoje. Ten naneštěstí sdílela s Bellatrix. Dokázala si představit, že většina kolejních spolužáků by platila zlatem za možnost ustlat si u nich na zemi, aby jim náhodou něco neušlo.
Než odešla do koupelny, ujistila se, že má u sebe svou hůlku. Bez té už se teď v přítomnosti Bellatrix neobejde.
Bellatrix do pokoje vrazila o několik minut později poté, co si naštvaně štrádovala jednou sklepní chodbou za druhou. Potřebovala to pořádně rozdýchat. Tak nejen stejné šaty, ale i Sirius? Nerada si to přiznávala, ale pořád byl jejím slabým místem.
I ona ve společenské místnosti nahodila svůj vítězoslavný výraz, čímž přítomné rýpálky a všeználky utvrdila v tom, že největší zúčtování teprve ještě přijde.
Anne se naštěstí ještě nestačila svléct. Jinak by jí Bellatrix z koupelny vytáhla klidně jen ve spodním prádle.
Ke dveřím se z druhé strany hned naštosovali zíralové. Měli ale smůlu. Bellatrix sobě a Anne opatřila klid jedním správně provedeným ševelissimem, což byl plod její čtyřleté snahy získat znalost černé magie od Snapea (Severus jí vyzradil zlomek zlomku svých opravdových znalostí a ještě se vždycky v duchu lámal smíchy, když se snažila o provedení nesmyslného kouzla, které údajně mohl provést jen správný Zmijozel).
„Ty mrcho!" rozkřikla se Bellatrix, které k nepříčetnosti ponoukal dlouho potlačovaný vztek a alkohol v krvi. Rozrazila dveře do koupelny, Anne si akorát sundávala boty. Bellatrix zapomněla na to, že má nějakou hůlku. V tuhle chvíli prostě jen žárlila. Skočila na Anne jako kočka. „Ty jedna huso!"
„Bellatrix!" vypískla Anne napůl překvapením a napůl bolestí, protože Bellatrix Anne pořádně zatahala za vlasy.
„Tak ty se budeš kurvit se Siriusem, jo?" vykřikla Bellatrix. Za dveřmi slyšeli jen tlumené žuchnutí, které považovali za zavření dveří od koupelny. Ve skutečnosti ale Bellatrix dala průchod svému vzteku, a že byl pořádný. „Já ti ještě ukážu..."
„Tak tobě jde o Blacka?" smála se Anne, ale smích ji přešel, když ji Bellatrix vytáhla na nohy za vlasy. „Chceš, abych byla holohlavá?!"
„Já chci, aby ses mi nepletla do mých záležitostí!" sykla Bellatrix a mrskla s Anne na zem. Obě už vytahovaly hůlky. Anne jen taktak stihla odrazit Bellatrixin dost silný expelliarmus. Podařilo se jí to tak dobře, že odletěla Bellatrix. Anne ji nasměrovala tak, aby spadla do postele. Nepotřebovala, aby otci přidělávala starosti s tím, že by ji musel vysekávat z vraždy.
ČTEŠ
✔ Zaměřeno na Zmijozel [Pobertové - FF]
FanfictionBellatrix Blacková - královna Zmijozelu - by si nejradši nárokovala celé Bradavice, ale její bratranec Sirius Black nebude jediný, kdo se jí v tom pokusí zabránit. A Harrymu ani muk, mohl by ztratit iluze o době svých rodičů!