Kdyby se Remuse Lupina někdo zeptal, kdy přesně všechno začalo jít vážně z kopce, musel by odpovědět, že počátkem března.
Zprvu to tak vůbec nevypadalo, a to rovnou z několika důvodů.
Zaprvé: James a Lily si spolu rozuměli naprosto neskutečným způsobem. Jeden k druhému pasovali. Zažívali svoje krásná školní léta, muckání pod stromy a mezi knihami v knihovně, roztomilá vyznání lásky a famfrpálová utkání, během kterých Lily poprvé fandila skutečně zapáleně.
Lily zrovna Mary a Alice vyprávěla, co s Jamesem dělali tuhle odpoledne, když jí Alice náhle přerušila.
„No ale Lily, pořád jsi nezmínila to nejdůležitější," zamračila se. „Sex byl?"
Lily se zakuckala, takže si obě dvě na odpověď počkaly. Lily se napila dýňové šťávy, a pila dlouho, protože se všemožně snažila natáhnout čas, kdy nemusí odpovídat. Po chvíli šťávu konečně odložila a prohlásila: „Ne."
„Ne?" zvedla obočí Mary. Vnitřně na Lily žárlila. Navenek taky.
„Ne," souhlasila Lily. „Ještě jsme spolu nespali."
„Ale proč?" zahihňala se Alice. „James je sladkej. Kdybych neměla Franka..."
„Kdybys neměla Franka," zpražila ji pohledem Mary, „slintala bys po Jamesovi jako já."
„Ale," mlaskla Alice na Mary. „Lily, pověz, proč ne? Už je to dost dlouho."
„Když..." ošila se Lily. „Když já nevím, jestli se mám... tam dole oholit ... nebo ne."
Alice a Mary si vyměnily pohledy, načež se obě dvě rozesmály. Lily už tolik do smíchu nebylo. Už dva týdny nemyslela na nic jiného než na sex a svoje malé dilema, a dospělo to takového bodu, že do jednoho z esejů pro profesorku McGonagallovou napsala, že sexem se dá přispět ke zlepšení kouzelnických schopností. Na mysli měla samozřejmě procvičování. Profesorka McGonagallová si ji od té doby měřila podmračeným pohledem, skrz který prosvítaly obavy.
Zadruhé: I Remusovi se dařilo. Absolvoval sice několik menších hádek s Chloe, ale pokaždé se jim podařilo usmířit se. Kromě toho se zdálo, že celý klan budoucích smrtijedů se stáhl do ústraní a ať už plánoval cokoliv, Chloe z toho vynechával.
Zatřetí: Lucius Malfoy prošel zkouškou.
Stalo se vlastně ještě v únoru, když se on a Bellatrix sešli v jedné z temných komnat zmijozelského podsvětí. Lucius si vlastně myslel, že jde o Pána zla, ale Bellatrix mu otevřela jen v župánku a s vlasy téměř úplně rozpuštěnými; jen vzadu je spínala stříbrná spona. Luciusovi okamžitě spadla brada, ale naštěstí jen v přeneseném slova smyslu.
ČTEŠ
✔ Zaměřeno na Zmijozel [Pobertové - FF]
FanfictionBellatrix Blacková - královna Zmijozelu - by si nejradši nárokovala celé Bradavice, ale její bratranec Sirius Black nebude jediný, kdo se jí v tom pokusí zabránit. A Harrymu ani muk, mohl by ztratit iluze o době svých rodičů!