7. Voldemort-Bellatrix-Sirius?

459 33 0
                                    


Když Anne ráno vyšla z koupelny (rozhodně se necítila na to, jak poměrně dobře vypadala), Chloe se skláněla nad postelí Bellatrix.


„Co to děláš?" dovřela Anne dveře.


„Aha, to jsi ty," trhla sebou Chloe a odtáhla se od postele. „Zjišťuju, jestli Bellatrix ještě spí."


Anne to nedalo. Zvedla jedno obočí: „Proč?"


„Jen tak," zatvářila se Chloe podezřele mile. „Co trest?"


„Dobrý," zamumlala Anne a odvrátila se. Nepotřebovala na to myslet. Hlavně ani nechtěla. Už ale cítila, jak se Chloe chystá vyptávat dál, a tak si upravila rtěnku a zároveň promluvila: „Kde jste včera byly? Když jsem přišla do pokoje, ani jedna z vás tady nebyla."


„No," zasmála se Chloe poněkud nervózně a pohled jí ujel ke stále spící Bellatrix, „jen jsme byly venku."


„Kvůli Lupinovi?" přimhouřila Anne oči.


„Jo, vlastně jo," připustila Chloe. „Ale ukázalo se, že jsme neměli pravdu. Takže to můžem uzavřít."


„Aha, dobře," vzala si Anne tašku. „Jdu na snídani."


Zatímco Chloe se neskutečně ulevilo, že nemusí vymýšlet další narychlo uvařené řečičky, Anne se sama pro sebe smála, když scházela ke zmijozelské společenské místnosti. I Potter se jí snažil v noci namluvit, že se určitě musí vrátit do hradu. Sám se pak ale vytratil ven. Anne si byla téměř na sto procent jistá, že Remus Lupin vlkodlak určitě je.


Zatím nevěděla, jak s tou informací naloží.


„To byla nejhorší noc mýho života," stěžoval si Peter na pozdní snídani.


„Ty kušuj," James na to, „co teprve Remus? Nechápu, co tam dělali."


„Něco odtušili," Sirius pokrčil rameny. Musel uznat, že Peter se tentokrát nemýlil. Ta noc opravdu stála za nic. Rukou si zajel do vlasů a otočil se k zmijozelskému stolu. Viděl Luciuse a Bellatrix, oba však vypadali naprosto nezúčastněně. Zamračil se. „Byla tam i Gitzburgová."


„Jo, to byla," vypískl Peter, „odkopla mě, že jsem myslel, že už to nerozchodím."


„Byla vevnitř," zdůraznil Sirius na Jamese, který v tu ránu ještě víc zvážněl. „Viděla vlkodlaka. Jsem si jistej, že to ví. Bellatrix a Luciuse jsem zahnal od vrby zpátky do hradu – "


„A jak pelášili," uchechtl se Peter.


„Ale ona spadla dovnitř," pokračoval Sirius, jako by ho nikdo nepřerušil.


„An – chci říct Benettonová taky něco tušila," promluvil James, kterého včerejší situace s ní trápila skoro stejnou měrou jako nevydařený úplněk. „Slyšela vytí. Tak jsem jí řekl, že radši půjdeme zpátky do hradu. Souhlasila. Ale přísahám vám, že něco ví."

✔ Zaměřeno na Zmijozel [Pobertové - FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat