30. Začátek konce

600 36 13
                                    


Kdyby se Luciuse Malfoye někdo býval zeptal, kdy si poprvé všiml, že Bellatrix totálně přeskočilo, musel by říct, že tehdy v listopadu roku, kdy se i z Luciuse stal právoplatný smrtijed.


Tehdy ještě ale znamení zla neměl. Na ruce ho čerstvě svrběl jen prsten, co nosil od své svatby.


Tou dobou už všichni tušili, že se s Pánem zla namočili do něčeho mnohem většího, než byli oni sami. Nikdo už ale couvnout nemohl, a Lucius ze všech lidí nejméně. Měl zodpovědnost za Narcissu a jejich budoucí rodinu.


Narcissa mu tvrdila už poměrně dlouho, že se Bellatrix časem zlomí. On tomu nevěřil. Neznal povolanějšího člověka pro plnění přání Pána zla. Její odhodlanost, cílevědomost, loajálnost – jako perfektní smrtijedka zastínila všechny včetně Luciuse.


A přesto...


Bellatrix se zlomila.


Pochybila. Zradila Pána zla jednou jedinou v životě. Udělala to poprvé. A udělala to naposled.


Nezvládla to.


Její krvezrádný bratranec. Člen Fénixova řádu. Sirius Black.


Dokázala mučit. Dokázala zabíjet. Ale ne jeho. Ne Siriuse.


Hněv celé její rodiny se snesl na ni. Hněv Pána zla.


Nikdo pořádně netušil, co se dělo v sklepních prostorech Malfoy Manor, kam byli Pánem zla pozváni smrtijedi. Narcissa po celou dobu nepromluvila, bledá a nehybná jako socha. Strnule zírala před sebe. Regulus mhouřil oči na svoje dlaně. A Lucius se vnitřně třásl jako větývka ve vichřici.


Když Pán zla zmizel a smrtijedi s ním, Narcissa pospíchala dolů za Bellatrix. Našla ji ležet v rohu, bezvládnou a s podivným prázdnem v očích. Pár kroků od ní stála Druella Blacková, jejich matka. V třesoucí ruce měla stále hůlku.


„Bylo to pro její dobro," zašeptala tehdy. „Pro dobro naší rodiny. Museli jsme z ní Siriuse dostat."


Narcissa ztěžka polkla. Podívala se na Luciuse, který se držel těsně za ní. Našla jeho ruku a pak svůj zrak obrátila ke stínu, který býval její sestrou. V Bellatrix nezbylo nic než, co Voldemort chtěl, aby tam zbylo.


Bellatrix Lestrangeová, nejoddanější smrtijedka.


Bellatrix Lestrangeová, zrůda.


Bellatrix Blacková, zlomená hloupá holka.



Konec

A to znamená, že vám všem, co jste se dostali až sem, bych chtěla poděkovat za všechny reads a hvězdičky! Mimo jiné doufám, že jste se u čtení alespoň trošičku pobavili a možná i trochu smutnili. Co se týče vašich oblíbenců, jejich další osudy už (někdy bohužel) znáte. Ode mě je to tady všechno, mějte se krásně!  



✔ Zaměřeno na Zmijozel [Pobertové - FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat