„Co je to za mudlovskýho šmejda?"
Chloe se podívala směrem, kam Lucius zíral – vedle Narcissy postával Thomas White z Havraspáru a oba dva vypadali více než zaujatí jeden druhým. Za normálních okolností by si Chloe neodpustila nějakou štiplavou poznámku na Luciusův účet, ale teď měla svých starostí ažaž – například Remuse, před kterým prakticky utekla.
„To není mudlovskej šmejd," řekla, „ale Thomas White. Havraspár. Jeho rodina je čistokrevná."
„A proč se baví s Narcissou?" nakrčil nos Lucius. „Co se má co bavit – "
„Ty žárlíš?" otočila se na něj Chloe překvapeně. „Kristepane, Luciusi, co se ti to stalo?"
„Omluv mě," odsekl Lucius a vyrazil kupředu, skrz hosty a skrz skřítky, načež se vklínil přímo mezi Narcissu a Thomase.
„Lucius Malfoy,." Thomasovi na rtech stále dozníval smích. „Nikdy jsme spolu pořádně nemluvili, ale o tvojí rodině – "
„Podívej, Thomasi," usmál se Lucius chladně, „tvoje rodina je jistě velevážená a úžasná, ale o to teď nejde. Přišel jsem za Narcissou. Promluvit si s ní. O samotě."
„Dobře..." zamračil se Thomas trochu nechápavě, ale nakonec se s pokrčením ramen otočil k odchodu. „Tak se zatím mějte."
Teď se mračila Narcissa: „Luciusi?"
„Říkalas, že se mám snažit," přimhouřil oči Lucius. „Tak fajn. Ale se vším všudy. Nebudu koukat na to, jak tady děláš oči na nějakýho – "
„Thomas je moc milý. A kromě toho, ještě nejsme ani zasnoubení."
„Prostě se mi to nelíbilo. Dobře?"
„A proč?" odložila Narcissa číši na vedlejší stolek, přistoupila blíž.
„Protože," chytil ji za pas Lucius, takže stáli blizoučko u sebe, „jsem si zvykl na to, že to, co patří mně, patří jenom mně."
„A já ti snad patřím?" zašeptala podmanivým způsobem.
„To řekni ty mně."
„Nemůžu ti patřit, Luciusi," usmála se Narcissa, pomalu ho vzala kolem krku a pak mu do ucha šeptla: „Ale můžu patřit k tobě."
„To mi bude stačit," opáčil Lucius a pohladil ji po tváři, načež se k sobě nahnuli. Lucius si samozřejmě myslel, jak skvěle Narcissu získal; neuvědomil si, že ve skutečnosti se právě vyplnily letité snahy Narcissy Blackové o získání jeho.
ČTEŠ
✔ Zaměřeno na Zmijozel [Pobertové - FF]
FanfictionBellatrix Blacková - královna Zmijozelu - by si nejradši nárokovala celé Bradavice, ale její bratranec Sirius Black nebude jediný, kdo se jí v tom pokusí zabránit. A Harrymu ani muk, mohl by ztratit iluze o době svých rodičů!