19. Vánoční facka pro Bellatrix

365 27 1
                                    



Na další den většina kouzelnických dětiček vyrazila na prázdniny domů. Hned do první várky se dostala Anne Benettonová, která už se vyloženě nemohla dočkat, až bude moct opustit komplex bradavického hradu a odjet očarovaným ministerským autem do Londýna. Ve skutečnosti ji ale překvapil otec, když se ráno před odjezdem zjevil přímo v Bradavicích.


„Hele Anne," upozornil ji Lucius Malfoy u snídaně ve vzácné vteřině, kdy nepokukoval po Narcisse, „není to tvůj tatík?"


Když pan Benetton vstoupil do Velké síně s Brumbálem, u všech stolů to trochu utichlo. Pro většinu lidí Brumbál znázorňoval Bradavice a Benetton zase Ministerstvo. Málokdy se ti dva nechávali vidět spolu, pročež tento nečekaný společný brunch znamenal jediné: věci opravdu šly do tuhého.


Pan Benetton, kývající a zaujatý rozhovorem s Brumbálem, se podíval ke zmijozelskému stolu a mlčky Anne pozdravil.


„Takže," odložil Lucius vidličku, „buď máš velkej průšvih ty, Anne. Nebo mají velkej průšvih úplně všichni."


„Průšvih?" zvedla se Anne odhodlaně. „Já nikdy nemívám průšvihy."


Anne se vrátila po pár minutách. To už se k Luciusovi připojila jak Chloe, tak Bellatrix.


„Co tady chce?" vyjela na Anne Bellatrix hned hezky ze začátku.


„Přišel na snídani," usmála se Anne přehnaně sladce, „jsou s Brumbálem staří přátelé."


„To určitě," odfrkla si Bellatrix.


A měla pravdu. Jestli někoho Annin otec nemohl vystát, byl to Brumbál. A jestli někoho potřeboval, k jeho pramalému potěšení to byl taky Brumbál.


„Zdá se mi," nadzvedl jedno obočí Lucius, „že tvoje rodina balancuje na špatný straně."


„Ty nic nevíš, Luciusi," zpražila ho pohledem Anne, „můj otec je tak vysoko, že Voldemort by se ho musel ptát na povolení, kdyby něco potřeboval."


„Jeho jméno se neříká!" sykla Bellatrix.


„Ani to není jeho jméno," zvedla se Anne s opovržlivým výrazem.


Bellatrix už stála taky. „A navíc, Pán zla se nemusí ptát na nic. Když něco chce udělat, prostě to udělá. A tvůj ubohej tatík s tím nic nenadělá – "


Trefa do černého, Bellatrix.


Anne ujela ruka rychleji, než na to stačila vůbec pomyslet. Belaltrix dostala takovou facku, že jí hlava odletěla skoro k ramenu. Její vlasy dramaticky zavlály vzduchem stejně jako hlasité a zcela zřetelné Plesk!, co se neslo celou Velkou síní jako element šoku.

✔ Zaměřeno na Zmijozel [Pobertové - FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat