„Díky," podívala se Chloe na Anne.
„Ale já to nedělala pro tebe," opáčila Anne a o pár vteřin později se beze slov sebrala a odešla ze společenské místnosti. Chloe se divila, že v jejich pokoji ještě nedošlo k nějakému incidentu.
„Tobě teda poděkovat nemůžu," posadila se Chloe poblíž Luciuse.
„Nic jsem neřekl," ohradil se Lucius chabě. Nervózně si prohrábl vlasy. Podíval se na Chloe, ale téměř záhy pohledem uhnul.
„Ani jsi nemusel," opřela se Chloe, „Moc dobře vím, že je to hloupost. A taky že ty si půjdeš za svým dokonalým životem čistokrevnýho kouzelníka. Máš prostě štěstí."
„Štěstí?" zvedl obočí Lucius. Jistě, do určité míry štěstí zcela nepochybně měl: narodil se do bohaté, vážené rodiny, dětství strávil v obklopení svých splněných přání, čekal ho život v přepychu. Všechno perfektní, nebýt Pána zla a závazků, které od Luciuse požadoval.
„Líbí se ti Narcissa. Máš ji rád?"
„Jo," zamračil se Lucius. „Asi jo. Co ona s tím má co dělat?"
„Copak to nechápeš?" zašeptala Chloe. „Úplně všechno. Tys měl to štěstí zamilovat se do svojí budoucí dokonalý manželky. Žádná překážka v cestě, žádnej problém. Ale co kdyby Narcissa nebyla ze Zmijozelu, co kdyby nebyla čistokrevná? Viděl bys to stejně? Pořád by ti na ní záleželo? Nebo bys ji odkopl?"
„Kam tím míříš?" ošil se Lucius.
„Odpověz."
„Takhle ti to povím. Nikdy bych se do Narcissy nezamiloval, kdyby nebyla čistokrevná a ze Zmijozelu. To je prostě až moc velká část něčí osobnosti. Stejný hodnoty, stejný zázemí. O to jde."
„Aha," zvedla se Chloe, „jen abys nebyl zamilovanej do svojí vlastní představy dokonalýho života."
Jakmile Chloe odešla, Lucius se opřel hlouběji do gauče.
Co když měla pravdu?
„Většina lidí bude hlavně naštvaná, že jim bereš Komnatu nejvyšší potřeby v době, kdy se rojí nejvíc nadržených párů," posadil se Sirius Black do křesla při rohu prostorné místnosti, kterou jim Komnata vytvořila. Pomyslel na stolek, kam by si mohl dát nohy, a myslel na to tak usilovně, až se mu pod nohy jeden sám přičaroval. „Paráda."
„No tak si pro jednou dají rychlovku v kumbále," rozhodil James rukama. „Tohle je přece důležitější."
„A co tady vlastně chceš dělat?" posadil se Remus vedle Siriuse.
ČTEŠ
✔ Zaměřeno na Zmijozel [Pobertové - FF]
FanfictionBellatrix Blacková - královna Zmijozelu - by si nejradši nárokovala celé Bradavice, ale její bratranec Sirius Black nebude jediný, kdo se jí v tom pokusí zabránit. A Harrymu ani muk, mohl by ztratit iluze o době svých rodičů!