Ten dopis, co přišel Bellatrix, změnil všechno.
Změnil celkovou atmosféru ve Zmijozelu. Změnil Annin poměrně bezstarostný pohled na Bellatrix. Ale především změnil Bellatrix, která před sebou konečně měla onen vysněný důkaz vlastní důležitosti.
Byl večer Všech svatých. Do sklepení profukoval mrazivý vítr. Na stolku ve společenské místnosti Zmijozelu spočívala jedna velká dekorační dýně (tu sem přes všeobecné mrmlání prosadila Narcissa za Luciusovy bouřlivé podpory) a nohy Bellatrix Blackové.
Jakmile ji tam Anne zahlédla s dopisem s pečetí Blackovic klanu, poznala, že jde do tuhého. Bellatrix se na ní otočila a bez výrazu, jakoby mimochodem řekla: „Drž se mi z cesty, Anne. Nebo tě z ní smetu."
Poprvé to Anne brala vážně.
Moc dobře věděla, že už se do toho příliš namočila, než aby mohla vycouvat zpět. Napsala dopis otci. Potřebovala vědět, že nejedná v rozporu s jeho názory; že si pořád myslí, že Ministerstvo může ustát Voldemortův nápor a dokonce ho zastavit s Brumbálovou pomocí. Pak se vydala pryč ze sklepení přímo do Velké síně, kde právě končila hostina při příležitosti Všech svatých.
Ve vstupu dovnitř narazila na Petera Pettigrewa, který odcházel z pozdní večeře jako poslední z jeho nebelvírské bandy. Původně ho chtěla přejít, nebo ještě lépe, udělat kolem něj velký oblouk; nakonec ho však zastavila.
„Kde máš ostatní?"
„Remuse jsem neviděl od odpoledne," vysoukal ze sebe Peter, „a James se Siriusem budou asi ve věži."
„Potřebuju mluvit s Blackem."
Peter ji dovedl hluboko do nebelvírského prostoru – přes pohyblivé schodiště a štěbetající obrazy až k Buclaté dámě. Něco zamumlal a ona ho vpustila dovnitř s podezřívavým pohledem upřeným na Anne.
„Jdeš jako na zavolanou, Benettonová," objevil se o chvíli později Sirius Black v kožené bundě a neupravenými černými vlasy. „Zrovna jsem měl chuť – "
„Radši mi neříkej na co."
„Na cigaretu, princezno," ušklíbl se a vytáhl jednu, načež zvedl jedno obočí, „ale jestli máš na mysli něco jinýho, jsem pro."
„Už jsi našel svou emocionální otupělost?"
„Docela," přikývl Sirius roztržitě. „Na to ses mě přišla zeptat?"
„Ne, ve skutečnosti ne," opáčila. „Jde o Bellatrix."
Sirius náhle vyrazil ke schodům. Anne zůstala stát na místě.
ČTEŠ
✔ Zaměřeno na Zmijozel [Pobertové - FF]
FanfictionBellatrix Blacková - královna Zmijozelu - by si nejradši nárokovala celé Bradavice, ale její bratranec Sirius Black nebude jediný, kdo se jí v tom pokusí zabránit. A Harrymu ani muk, mohl by ztratit iluze o době svých rodičů!