Anne Benettonová se vždy považovala za exemplární příklad emocionálně chladného člověka.
Tu noc ale nemohla pořádně usnout. V jejich podzemním pokoji se ozývalo tlumené tikání hodin a vzdálené šplouchání Černého jezera. Chloe se pořád převalovala, ale jinak působila dojmem, že spí. Zato Bellatrix se vrátila až k třetí hodině ranní. Anne předstírala spánek, ale přitom jí mozek fungoval na plné obrátky.
Nejradši by Bellatrix vrazila facku. A Blackovi taky.
Lehla si na záda a zírala na zelený baldachýn, co se nadouval vlivem zatuchlého průvanu, co se dovnitř dostal, když se Bellatrix vrátila ze svých nočních pochůzek po hradě. Jistě, Sirius Black ji přitahoval a svým způsobem pro něj měla slabost, ale takhle si kvůli němu zoufat?
Otočila se na pravý bok a zavřela oči, umanutá konečně usnout.
Za dvě hodiny zjistila, že to pořád nejde.
Svítání přišlo chvíli na to. Anne se zvedla z postele, připravená zamaskovat všechny známky nedostatku spánku. Srazila se s Bellatrix ve dveřích koupelny. Chvíli, snad několik kraťoučkých vteřin, na sebe jen zíraly, ani jedna se neměla k omluvě.
„Dneska jsi přišla pozdě," řekla Anne konečně.
S Bellatrix to nic moc neudělalo. Obešla Anne s pokrčením ramen. „Co? Nemohla jsi spát?"
„Probudilas mě," Anne za sebou zabouchla dveře. Zčásti protože to chtěla udělat pořádně expresivně, zároveň ale věděla, že dráždit už naježenou Bellatrix by mohlo skončit stejně jako šlápnout hadovi na ocas.
V koupelně Anne napadlo, že to neměla dělat. Nezničí si kvůli Blackovi poslední rok v Bradavicích tím, že si znepřátelí Bellatrix Blackovou. Upravila si řasy a naposled si rozčesala vlasy. Nakonec nahodila svůj nedotknutelný výraz.
Na snídani takhle brzo moc lidí nechodilo. U zmijozelského stolu však seděl Regulus Black.
„Dobré ráno," pozdravil, když si Anne sedla naproti. Smutně se pousmál, protože on to jinak neuměl.
„Vyspal ses dobře?" sáhla Anne po dýňové šťávě. Moc jí nezajímalo, jak se Regulus vyspal, zvlášť když ona celou noc nespala. Ale nechtěla urazit dalšího člena klanu Blacků potom, co si jí Bellatrix podmračeně měřila v pokoji.
„Vlastně ano." Regulus lhal. Takhle hroznou noc v Bradavicích už dlouho nezažil. „A ty?"
Anne se usmála svým zdvořilým, neupřímným úsměvem. „Taky."
Chloe přišla vzápětí s Luciusem za zády. Posedali si poblíž Anne a Reguluse.
ČTEŠ
✔ Zaměřeno na Zmijozel [Pobertové - FF]
FanfictionBellatrix Blacková - královna Zmijozelu - by si nejradši nárokovala celé Bradavice, ale její bratranec Sirius Black nebude jediný, kdo se jí v tom pokusí zabránit. A Harrymu ani muk, mohl by ztratit iluze o době svých rodičů!