Violet P.O.V
Jeg slang fra meg baggen i gangen og trasket inn i stua hvor Max og broren hans Jace satt.
De så rart opp på meg.
«Skjer?» sa jeg og gikk mot kjøkkenet for å ta meg en øl.
«Hva faen er det du har gjort,» sa Jace og fulgte etter meg.
Jeg åpnet kjøleskapet og tok ut en ølboks.
«Vanndam. Bil,» sa jeg og så pekte på meg.
«Haha taper».
«Haha,» sa jeg litt småfrekt tilbake og tok en slurk av ølen.
«Skal du drikke nå?» Max kom pultselig inn på kjøkkenet. Jeg snudde meg mot han.
«Se på meg da for faen. Jeg trenger det».
Jeg tok en stor slurk til. Han forsto.
«Du kan ikke drikke alene da,» sa Max og tok ut to ølbokser til. Han hev den ene til Jace.Ettr tre ølbokser satt vi alle i sofaen og så på baseball kamp.
«Hva sa du til hun tanta di da,» spurte Jace.
«Hun truet med å sende meg til en eller annen kostskole, men jeg bare smalt døra i fjeset hennes».
«Bra. Du får ikke lov til å dra noen steder,» sa Max og tok en slurk av ølen sin.
Plutselig begynte jeg å tenke på Dan.
«Hva?» spurte Max. Han så alltid hvis noe plaget meg.
«Dan. Vi må finne han».
Max ble plutselig veldig sur.
«For helvete Violet...» mumlet han «du holder deg unna Blood Superiors! Lov meg det». Han så meg inn i øynene.
«Det føles feil».
«Jeg tar ikke nei som et svar».
«Greit. Jeg skal holde meg unna».Det plinget fra mobilen min.
«Det er Cami,» sa jeg til gutta og gikk ut i gangen «hun vil at jeg skal komme en tur».
«Skal jeg kjøre deg?» spurte Max da jeg tok på skoa.
«Du har drukket, jeg tar bussen». Jeg skiftet til noe litt mer utringende som visste formene mine litt mer. Jeg kunne høre Max flire i det jeg åpnet døra.
«Hva er det?» spurte jeg.
«Du kommer til å bli voldtatt hvis du har på det der,» sa Jace og så på kroppen min. Han beit seg litt i leppa.
«Hold kjeft,» sa Max og slo han i skuldra. Han likte ikke når gutter så på meg. Han var som en overbeskyttende storebror.
Jace tok henda i været som tegn på at han overga seg.Jeg smalt igjen døra og gikk på den første bussen som gikk til sentrum.
Jeg hoppet ut av bussen og gikk nedover hovedgata før jeg svingte inn til en sidegate.
Jeg kikket opp på den lysende logoen på baren da jeg gikk inn døra.Stedet var ganske fult. Jeg gikk forbi bordene på den andre siden av dansegulvet og presset meg frem til barbenken.
Cami var opptatt med å lage en fyr en drink så jeg satte meg ned og lente albuene på det mørke treverket. Jeg lot blikket gli over alle flaskene som innebar alle regnubuens farger.
YOU ARE READING
Under fasaden
Romance«Fordi,» sa han og tok røyken ut av fingrene mine som kun var et par cm fra kinnet hans «jeg hadde hatet å se deg med en annen fyr». Sakte tok han enda et drag og blåste røyken i fjeset mitt så jeg kunne smake det. Han var så nærme og det var en int...